website met uitleg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

united100

website met uitleg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 10:45

weet iemand een site waar op uit staat gebeeld hoe je met lichaamstaal comuniceert ik bedoel hiermee b.v als je naar de schouder stapt het paard naar je toe moet komen en als je jezelf iets zakt dat het paard stil moet staan dat soort uitleg en plaatjes zoek ik.

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:20

Ik denk niet dat je dat op een website gaat vinden...misschien dat iemand anders wat weet?

Afhankelijk van de stroming binnen de NH die je volgt, zul je andere dingen zien, was je specifiek naar een bepaalde methode op zoek?

Elise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 13:35

Ik denk dat je dergelijke plaatjes inclusief de beschrijving meer in boeken vindt dan op websites (gewoon in de bieb bijvoorbeeld)

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:38

Met een beetje logisch nadenken kom je ook al een heel eind. Probeer je in te denken wat jij zou doen als je een prooidier was.

Anoniem

Re: website met uitleg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:47

TS: wat je kunt doen, is clinics en demo's bezoeken van grondwerk. Dan kun je luisteren en tegelijkertijd kijken naar de betreffende lichaamstaal en hoe het paard daarop reageert. Is erg leerzaam!

united100

Re: website met uitleg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 07:45

Jovarna schreef:
TS: wat je kunt doen, is clinics en demo's bezoeken van grondwerk. Dan kun je luisteren en tegelijkertijd kijken naar de betreffende lichaamstaal en hoe het paard daarop reageert. Is erg leerzaam!

ik volg een curcus eens per week maar vroeg me gewoon af of er ook een duidelijke site was. Boeken heb ik ook wel maar dacht dat er ook wel een leerzame site zou zijn.