Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:@ Jovarna: Als je drie jaar lang grondwerk gaat doen, gaat het paard zich ook vervelen...
Pat Parelli zegt zelf dat je het een beetje interessant voor je paard moet houden, uitdagingen opzoeken, niet te lang op een punt blijven hangen.
Cassidy schreef:
@ Maflingergek, Parelli begint op de grond om de basis te krijgen, maar verlangt daarna toch ook van zijn leerlingen om in het zadel te kruipen en er niet eeuwig naast te blijven staan.
Als je een beetje doorzet met het oefenen van het grondwerk, ben je met een drietal maanden door level 1 heen, en met een half jaar tot een jaar door level 2. Wil je dan de rest van de 2 jaar dezelfde oefeningen blijven herhalen?
Snovje schreef:Isis_Ywen: Even een vraagje voor jouw....wat is de reden dat jij nu zegt de volgende keer zou ik langer wachten met inrijden......? Kun je dat uitleggen waarom enzo. En idd ik denk dat ik ook tussen hun ga zitten, maar das niet altijd even gemakkelijk![]()
![]()