Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Albertine_N schreef:Nee zo doe ik het ook. Er is een snellere manier, maar dn moet je een (vracht)wagen hebben met een hydraulische klep.
het is wat lastig te omschrijven.
Maar mijn aanhangertje is bijna klaar. Kan ik veilig mijn marathonwagentje weer ophalen bij de maker weg.
. Ook vind ik het de meest betrouwbare manier, wij doen het over over het midden van de wielen heen zeg maar en dna aan beide kanten van de aanhanger vastmaken. Ook aan de voorkant vastzetten met de lier waarmee je m op de aanhanger trekt en dna nog aan de achterkant een sjorband, voor de zekerheid, dat de kar nooit naar voren kan. Kan eiglik zowiezo niet zit op beide wielen vast en staat op de rem, maar het voelt wat veiliger
Arretje schreef:Moet ik eens een lesje sjorbanden geven Cindy? En nu geen bekeuring meer oplopen heh!
) en dan rechtstreeks achter aan de trekhaak..
.. dat denk ik niet nee.. Maar om hem gewoon over de openbare weg een stuk te vervoeren kan wel. Zal het zelf ook niet gebruiken aangezien we toch geen trekhaak hebben maar goed
Albertine_N schreef:Mag dat volgens de wet?
Lijkt mij een heel vreemd gezicht, zacht uitgedrukt, dat met 80 km over de snelweg te zien gaan.