Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Arretje schreef:Het enige dat ik op dit moment weet is Hellendoorn dit wiekend! En de rest is nog niet ingepland.....
Waarom kun jij de eerste 1,5 maand niet mee Tonnie? En hoe staat het met je kar?
(hopelijk ook mee naar aachen
)...
dit kunnen we beter in de menclub doen
Maar wel in Hellendoorn dus?
en verder staan bronneger en geesteren op het programma, voor de rest nog niet opgegeven Arretje schreef:Het enige dat ik op dit moment weet is Hellendoorn dit wiekend! En de rest is nog niet ingepland.....
Waarom kun jij de eerste 1,5 maand niet mee Tonnie? En hoe staat het met je kar?
manie schreef:Arretje schreef:Het enige dat ik op dit moment weet is Hellendoorn dit wiekend! En de rest is nog niet ingepland.....
Dan laat ik je bij deze ook even weten dat je in Bronneger moet groomen bij Jacques.![]()

niemand leent z'n land daar meer voor
Het ging alleen om de wedstrijden die jullie gaan rijden/bezoeken.Sjonniej schreef:Lieve mensen, jullie wijken een beetje af hierHet ging alleen om de wedstrijden die jullie gaan rijden/bezoeken.
Maar het geeft niet... mijn zin kan je inderdaad op 2 manieren lezen.