[AR] eerste keer mennen zonder instructeur :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ikkemetwikke

eerste keer mennen zonder instructeur :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 12:31

en het ging super!!!!

wikke was minder gemakkelijk voor de wagen,dan wij dachten,en zelfs de (doorgewinterde) instructeur,wist af en toe niet of het wel verstandig was,er mee door te gaan!

maar hij is er doorheen,hij heeft het licht gezien
ik mocht nu,zonder instructeur gaan oefenen,gewoon een simpel rondje,geen gekke dingen opzoeken,puur braafheid en tempocontrole.

ik was ook erg nieuwsgierig of ik zelf alles zou doen,zonder die stem naast je,die zegt,bijremmen,oid.
en ook dat ging goed *o/*
de verleiding is dan gelijk groot om nog eenrondje te doen,maar we gaan ons braaf aan de afspraken houden,ben veel te blij dat hij nu braaf is voor de wagen!

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:20

wat leuk dat het nu allemaal zo goed gaat! Ik weet mijn eerste keer nog wel, alleen, zonder instructeur, wel met de eigenaar, een mooi rondje door 't dorp rijden... Ik heb nl. niet echt menles gehad van een gediplomeerd instructeur, maar van een kennis van ons die zelf ook aangespannen rijdt, recreatief. heb dan ook nog niet mijn koetsiersbewijs, daar heb ik gewoonweg ook de tijd niet voor, ga straks studeren, etc. maar ben het zeker nog wel van plan, ook ivm. de veiligheid enzo...

littlemouse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:18

Gaaf dat het goed gaat...ik vond de eerste keer alleen na het behalen van mijn koetsiersbewijs ook wel erg spannend, omdat mijn pony ook niet altijd even lief was..maar is allemaal goed gegaan...en nu ga ik elk weekend lekker het bos in.