Boeken Mark Rashid ook in het NL?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bjarni

Boeken Mark Rashid ook in het NL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 14:27

Van een vriendin heb ik nu een boek van Mark Rashid geleend, in het engels. Ik ben nu halverwege en vind het erg leuk! Het leest op zich ook wel makkelijk maar als ik zelf nog andere boeken zou aanschaffen zou ik het op zich wel makkelijk vinden als ze ook in het nederlands te krijgen zijn, weet iemand of dit zo is?
Heb al bij bol.com gekeken maar die heeft ze alleen in het engels.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:51

Ze zijn alleen in het Engels, maar ze zijn toch helemaal niet moeilijk geschreven?
Ik vind het in ieder geval erg prettig lezen

Bjarni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 21:56

Nee het is op zich ook goed te lezen maar denk dat ik ze in het nederlands wat sneller zou kunnen lezen en aangezien ik maar heel weinig tijd heb...
Maar was er al bang voor dat ze niet in het nl te krijgen zouden zijn, dan gaat het dus allemaal maar wat minder snel.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:59

Haha, inderdaad

Ik heb nu alleen de eerste gelezen, maar ik vind het leuk leesvoer, heerlijk begrijpelijk geschreven en gewoon echt verhalen van hoe hij het zelf in de praktijk meemaakt

Pjelk

Re: Boeken Mark Rashid ook in het NL?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:29

Ik vond het lezen van zijn eerste boek, considering the horse, ook heel goed te doen! HEt is niet moeilijk geschreven en vooral heel interessant. Enne, hoe meer Engels je leest, hoe sneller het gaat!

Bjarni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 09:25

Ja ik ben nu inderdaad ook in considering the horse bezig. Moet zeggen dat ik de eerste bladzijdes in het engels echt in moest komen maar dat het nu steeds makkelijker gaat.
Als de rest van de boeken van hem ook zo geschreven zijn denk ik dat die gauw bij mij op de plank staan!

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:36

Natuurlijk is dat in het NL

Ikzelf heb hier nog wat liggen van Mark Rashid in het NL
Het boek heet paarden trainen aan de hand van Lesley Bayley,verschillende trainers komen erin voor: Tteam,Pat Parelli en ja,ook Mark Rashid Elk hebben ze een deel van het boek

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:44

Nee, de boeken die Rashid zelf geschreven heeft zijn niet vertaald in het Nederlands.
Het gaat dus niet om een boek over Rashid of waar hij aan meegewerkt heeft, maar zijn eigen boeken

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:54

Considering the horse:
Afbeelding

Good horse is never a bad colour:
Afbeelding

Horses never lie
Afbeelding

Life lessons from a ranch horse
Afbeelding

Horsemanship trough life
Afbeelding

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 21:57

Wendy schreef:
Nee, de boeken die Rashid zelf geschreven heeft zijn niet vertaald in het Nederlands.
Het gaat dus niet om een boek over Rashid of waar hij aan meegewerkt heeft, maar zijn eigen boeken

Nee,dat is waar Maar ah,voor mensen die geen/ weinig engels kennen zal het toch wel wat helpen Al is het maar een stukje

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 16:33

Ik vond deel 4 best wel een kluif, niet vanwege het Engels, meer vanwege de inhoud. Deel 1 tm 3 echter best wel te doen. Deel 5 nog niet gelezen.

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 17:08

Ja Cassidy, vond ik ook. Nr 4 gaat meer over zijn levensfilosofie dan echt over paarden. Dito hier: 5 ook nog niet gelezen.

Heeft iemand overigens nog iets gehoord van degene die hem naar NL wilde halen? Wie was dat ook alweer?