anneliesdj schreef:De ontspanning heeft ze wel, in stap en draf tenminste wel. Alleen de galop gaat hard en dan is ze nog wel ontspannen totdat ik haar probeer te verzamelen, dan wordt ze wat meer gespannen, ze vind het erg moeilijk om te verzamelen en vooral in de galop.
Hier de oude wedstrijdruiter van Rosalie!
Het probleem van vastzitten komt bij de laatste 2 ruiters weg, deze reden allebei verschrikkelijk veel op de hand en niet met been.
Ik reed haar volledig op mijn zit en dat van galop is bekend jah, dan wil ze niet graag sluiten, neem hierbij je buitenteugel er goed bij en maak je lang en zwaar, af en toe een ophouding met je buitenteugel en ze gallopeert lkkr ontspannen, tenminste dat was bij mij toen zo. Ben in Juli 2005 met haar gestopt en heb haar toen nog een tijd weten te volgen totdat Rosalie zo slecht begon te lopen en verschrikkelijk te steigeren dat geen van beide ruiters er meer op wilde rijden. Je zult wel mooie verhalen van hara gehoord hebben maar ik weet nog veel meer te vertellen. Ik weet dat bij haar ook de bottenkraker is geweest voor haar rug, dit was voordat ik met haar begon te trainen.
Ik hoor hoop ik wat terug, mis haar heel erg
Mijn liefste maatje Rosalie... ze had de verkeerde eigenaar...
Groetjes Linda