[AR] Zelfbouw pakket recreactiewagentje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

[AR] Zelfbouw pakket recreactiewagentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 13:25

Ik ben opzoek naar het liefste bouwtekeningen voor het maken van een recreatie/marathon wagentje.
Zijn die er zoiezo eigenlijk wel? En voor mensen die het gedaan hebben is het erg lastig en hoeveel tijd ben je er mee bezig geweest? Ik heb gelukkig de tijd nog zeker 1,5 jaar. Maar ik heb wel altijd gezegt als er een wagen komt bouw ik hem zelf.
Ik weet dat er bv. een wagenbouwer is die zelfbouw pakketen aanleverd, maar dan kan ik qua prijs net zo goed een nieuwe kopen die al af is!(zijn ze er ook voor een leukere prijs als 2500 euro mag je het me ook laten weten)

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 16:03

HC Klarenbeek heeft dat volgens mij?
Pb Napie even, die weet daar meer van.

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 16:43

Pff lijkt me toch een hele klus zelf een wagen bouwen. Ik denk dat bijna net zo duur uit bent als je een afgebouwde wagen koop (die heb je natuurlijk in vele prijsklasses). Tenzij je het natuurlijk ontzettend leuk werk vindt om zelf te bouwen.

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 22:34

manie schreef:
Pff lijkt me toch een hele klus zelf een wagen bouwen. Ik denk dat bijna net zo duur uit bent als je een afgebouwde wagen koop (die heb je natuurlijk in vele prijsklasses). Tenzij je het natuurlijk ontzettend leuk werk vindt om zelf te bouwen.

Zowel ik als mijn vriend vinden het allebei erg leuk om zelf een wagen te bouwen, dus vandaar ook dat onze keuze daar op is gevallen.
Het liefste bouwen we heb van niets op(dus geen zelf bouwpakket, maar echt helemaal zelf)
Maar dat is nog even te bezien.

John_1983

Re: [AR] Zelfbouw pakket recreactiewagentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:32

Hier is er nog zo'n 1 die graag een marathonwagen zelf wilt gaan bouwen. Heb heel veel voorbeelden van wagens maar een maten. Dat is eigelijk het enige wat ik mis. Als ik de maten heb dan kan ik een tekening maken van een marathonwagen. Dus wie help mij (ons) uit de brand?