Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horsewisper schreef:Nou ik zou hem eerst eens beleren en een beetje op gaan bouwen, Dan kun je vanzelf zien wat je shet aan kan qua gewicht. met trekken.
iSaBeLL schreef:ok , want ik ga dus met me vader die is nog al vrijstevigen ik er dan ook bij .. ik ben ong 55 kilo. of ik ga met een vriendin .. dus dat zal dus makkelijk passen ?
Vickelientje schreef:iSaBeLL schreef:ok , want ik ga dus met me vader die is nog al vrijstevigen ik er dan ook bij .. ik ben ong 55 kilo. of ik ga met een vriendin .. dus dat zal dus makkelijk passen ?
reken je ook het gewicht van je wagentje mee...?
iSaBeLL schreef:nee daar heb ik het er niet bij gerekend maar het karrtetje weegt ong. 80 kilo.
Vickelientje schreef:
Oke, dat moet je dus wel meerekenen; je moet echt het totaal gewicht hebben dus, wagen + gewicht van alle personen en evt spullen die je meeneemt
Sjonniej schreef:Vickelientje schreef:
Oke, dat moet je dus wel meerekenen; je moet echt het totaal gewicht hebben dus, wagen + gewicht van alle personen en evt spullen die je meeneemt
Flesje drinken á la een halve kilo, 2 appelen á la 300 gram
Nee, maar je moet gewoon je pony even aankijken. Het ene dier is nu eenmaal sterker dan het andere. De ene trekt met gemak 3x zijn gewicht, de ander heeft al moeite met 1.5x zijn gewicht.
Als 2 volwassenen te zwaar is, moet je dat gewoon niet doen.