[AR] "marathon" wagen voor Shetje (85cm)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elyne

[AR] "marathon" wagen voor Shetje (85cm)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 17:31

Hallo lieve andere menners,
Voor mijn shetje(85cm) in enkelspan zoek ik een "marathon" wagen o.i.d.
waarmee ik evt. onderlinge "marathonwedstrijdje's" kan rijden (inc. waterbak, modder etc) en er eens een weekend op uit trekken dus een mogelijkheid tot het opbergen van spullen zou makkelijk zijn.
Nou ben ik al even aan het snuffelen en er is best veel te vinden, maar graag zou ik wat reactie's horen van mensen er een hebben.
->Welke merk
-> Gewicht (evt. ong.?)
-> Waar gekocht (website?)
-> Tevreden? Minpunten? Aandachtspunten?
Bedankt!
Groetjes Elyne

laura2span

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 17:41

Echte marathonwagens zullen voor zo'n klein pony'tje moeilijk te vinden zijn. Ik rijdt zelf marathons met tweespan shetten van 1.04 m.
Mijn wagen (zie profiel) weegt 90 kg dus is super licht. Ik denk niet dat je ze veel lichter zult vinden en dat die wagen dan ook de marathon nog aan kan.
Ik heb mijn wagen gekocht bij Martien v Veen. Hij verkoopt nu alleen geen wagens meer.
Ik ben er super tevreden over. Super licht, klein en toch heb je zelf genoeg ruimte op de wagen. Er zit een opbergvakje in dus je kan wat dingen mee nemen.
Een kennis heeft momenteel ongeveer zo'n wagen als ik heb te koop staan. Het is de voorloper van deze dus een iets ouder model. Ziet er verder nog super uit. Als je interesse hebt kun je even pb'en.

Tsja, en dat je marathons wil gaan rijden met 1 pony van 85 cm..... ik denk dat je hem sloopt.

ImkeTarek

Re: "marathon" wagen voor Shetje (85cm)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 21:15

op www.marathonwagen.nl staat een mini-marathonwagen. dit is dus écht een marathonwagentje voor de mini's
is wel duur... maar weet niet wat je er voor over hebt...

Elyne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 23:36

Bedankt, Laura2span:, zoals ik in mijn verhaaltje had staan maar misschien niet zo duidelijk, geen echte marathon natuurlijk, maar in de buurt word onderling eens in de zoveel tijd zoiets georganiseerd, het gaat mij erom dat de wagen niet n a1 waterbak(je) is verroest o.i.d. Want ik zou het mn mini echt niet aandoen om in zijn eentje een marathon te lopen hoor dan had ik wel 2span gaan rijden..maar bedankt! Ik kijk toch nog even verder want het heeft geen haast.
Groetjes

Elyne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 23:40

Je hebt trouwens een heel gaaf 2span!

Vickelientje

Re: "marathon" wagen voor Shetje (85cm)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 09:44

Ik weet niet waar je woont? Maar in Hierden zit ook iemand Rvd Brink die heeft ook mooie kleine marathonwagentjes en ik denk ook kwalitatief goeie.
Moet je even marktsplaats afneuzen, daar adverteert hij heel regelmatig.

kijk ander ook hier ff
viewtopic.php?f=21&t=481732
zitten ook een paar shet wagentjes tussen krijg je n beetje een idee