Buiging ging beter maar nu minder

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Buiging ging beter maar nu minder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 22:31

ik dacht gaat de buiging eingelijk redelijk.

Doet pluto opeens of hij hem niet meer snapt.

lijkt net of hij niet meer geintreseerd in is? Moet ik afwisselen en ergens anders mee beginnen

Ik ben ook al begonnen om het comando halt onder de knie te krijgen. het lukt aardig. Maar als ik om hem heen wilt lopen. volgt hij me. bij blijft opzich wel op die plek. Maar hij moiet persee zijn voorkant bij mij hebben (volgen jullie het nog)

wie heeft er tips

hier een foto van hor de buiging ging (geen mooie buiging maar het ging toen de goede kant op)

Afbeelding

plutolover

Re: [vd] buiging ging beter maar nu minder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 22:33

ik weet ik moet eerst de basis goed onder de knie hebbe. Het is alleen het comando halt.

stap,draf, galop, en achteruit doet hij wel gewoon. en ook als ik loop en ik sta stil gaat meneer stil staan.

heidiLOVER

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:24

Mss moet je er iemand bij halen die je kan helpen?
Die hem bv aan zijn halster vast houd als jij om hem heen loopt en dit een paar keer doen en dan proberen of hij wel stil blijft staan..

Een wortel gebruiken met het buigen kan ook helpen mijn pony buigt dan ook veel diepere en beter dan met een paardensnoepje

plutolover

Re: [vd] buiging ging beter maar nu minder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 23:44

ja miss dat een wortel beter werkt. Ik zal het proberen van de week.

Sammiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 11:59

Het commando Halt is juist belangerijk bij bijv. de buiging.
Als jij zijn hoofd tussen zijn voorbenen vraagt met iets lekkers, dan gaat hij achteruit lopen, omdat hij het snoepje wilt.

Ga eerst Halt oefenen, en de basis er helemaal in hebben voordat je verder gaat, de rest zit erin zo te lezen, nu halt nog.
De basis is erg belangerijk bij andere oefeningen.

Als je om 'm heen loopt, ga je 'm dan ook aaien?
Probeer eerst of hij zonder dat je erom heen loopt, en bij zijn kont in de buurt sta, wel blijft staan. Stapje voor Stapje.