met deze tekst:
Of je nu een Natural Horsemanship liefhebber bent of niet, soms is het gewoon beter om (een tijdje) zonder bit te rijden. Met dit hoofdstel rijdt je zo weg. Je paard hoeft er niet aan te wennen. De dikke pad onder de neus zorgt voor een vriendelijke inwerking.
Het hoofdstel wordt geleverd zonder teugels, maar iedere set teugels is gemakkelijk te bevestigen. Deze topper vind u nergens goedkoper! De kwaliteit en de werking is door het ontbreken van een merkje niet minder. In de maten Cob en Full, kleuren zwart en bruin.
en ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ervaring met dit hoofdstel, of een soortgelijk hoofdstel hebben. is het waar dat je hier zo mee weg kan rijden, en dat je paard er niet aan hoeft te wennen?
als ik me niet vergis zit de onderkant van de neusriem gekruist en komen daar de teugels aan vast. wat voor werking heeft dat? zitten er nog bepaalde voor en nadelen aan?
hoe zit het met de kwaliteit? het is een wat goedkoper hoofdstel dan anderen die ik heb gezien. voor mij opzich wel mooi meegenomen, maar ik betaal liever wat meer voor een goed hoofdstel.
ik hoop dat iemand mij wat meer info over dit hoofdstel kan geven!