nou vandaag moest meneer er weer aan geloven... dus braaf mee naar de bak... en we kwamen weer niet verder als 2 voorbeentjes.. 
toen kwam de staleigenaar met het idee om zijn oude merrie op te halen.. dus Wilck er bij... en ik met baron er achter na.. nou baron dacht.. leuk dat zij het doet.. maar mij krijg je niet zo ver... nou.. ik bijde paarden vast houden en naast elkaar laten lopen... weer niet..
daarna baron's en wilck's halstertouwen maar aan elkaar geknoopt.. wilck op het zeiltje gezet.. en baron een duwtje in de goede richting gegeven... jaa en daar gingen ze er met z'n 2e overheen...
uiteraat zwaar beloond.. nou dit nog 2 keer herhaald (zo met z'n 2e aan elkaar er overheen) daarna wilck los gelaten (wat ze niet erg vond want toen kon zij mooi de laadste 6 grassprietjes opeten..
)
nou toen moest baron alleen.. en dat ging ook.. daarna nog even midden op het zeil stilstaan.. achterwaards er op en af... hij had door dat het eigenlijk wel leuk was..
dus ik denk doel berijkt dat was het voor vandaag..
baron ff los geklikt.. zodat ik het touw dat ik in de hoek gespannen had ff op kon rollen... en wat doet meneer... loopt gericht, over het zeil naar mij toe (jaa langsheen was een kortere weg) en kwam echt zo voor me staan... ben ik niet vreselijk geweldig, stoer super paard? wij lachen natuurlijk..
helemaal de sterren van de hemel geprezen.. en toen naar huis.. 
jaa waar oude oma's al wel weer niet goed voor zijn...