[AR] vraagje over de wagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lacuna

[AR] vraagje over de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 11:32

Hallo,

Hier in de tuin van onze huisbaas staat echt zo'n supertof karretje! Het is een mini-huifkar voor een kleine pony/shetlander. Compleet met huif enzo, het is echt een droppie om te zien.
Maar... het ding heeft houten wielen... Dat lijkt mij niet zo heel erg prettig eigenlijk. Nu maakt het me voor mensen niet zoveel uit, maar ik wil niet dat mijn pony er last van zou krijgen. Kan ik mijn pony voor deze kar knopen zonder problemen? Ik heb altijd gemend met een karretje met luchtbandjes namelijk...
Sorry als dit een hele domme vraag is, ik wil gewoon het beste voor mijn pony. En ik stel dan liever een domme vraag dan dat ik een ontzettend stomme fout maak...

Groetjes Lacuna

Napie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:48

Heb je er geen foto van? Staat dat ding echt in de tuin (als decoratie)? Let dan op dat de boel aardig kan zijn aangetast door houtrot en houtworm. Het zit inderdaad niet al te comfortabel en maakt veel herrie.

eva92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:38

Ik denk dat je beter dan rubber banden onder kan zetten het is en fijner voor je pony en voor de mensen die erin gaan.

Lacuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 17:45

nou, het ding heeft altijd in de opslag gestaan, en uiteraard wordt het helemaal gecontroleerd voordat ik er ook maar over denk om het achter mn paardje te knopen.
Maar ze zijn beneden nu alles aan het schoonmaken en verbouwen, dus nu staat hij tijdelijk buiten, onder een oranje bouwzeiltje.

Maar kan het kwaad voor de pony is eigenlijk mijn vraag. Uiteraard ervan uitgaande dat de wagen verder in goede staat is, maar die houten bandjes, kan mijn pony daar last van krijgen? Dat het niet lekker zit intereseert me niet zoveel, als het mijn pony maar niet irriteert.
Groetjes, Lacuna

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 14:55

Wat weeg die wagen?