[AR] eigen menig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

[AR] eigen menig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 21:48

ik word er zo ziek van!, mijn vraag is hebben jullie nu ook dat mensen op je neer kijken omdat je geen achenbach rijdt? ik geef het gelijk toe ik rij geen achenbach omdat ik het gewoon nog niet onder controle heb daarom rij ik gewoon met mijn handen zoals ik teugels beethoud, nu rij ik luxe huifkarren, Grote huifkar en een paardetram (nog aan het leren) de paardentram is bv net zolang als een bus met 3-span en 2-span er voor. Als je met zo'n groot bakbeest in de polder rijdt alee maar wij rijden in de binnenstadnu met achenbach zou ik te laat zijn als ik moet ingrijpen nu zijn er mensen die zeggen dat je persee achenbach hoort te rijden als je ment, ik vind dit nergens opslaan ik heb dan geen koetsiers bewijs maar is niet verplicht ik ben goed verzekerd mocht er wat gebeuren. En nog zeggen mensen ook al kan je er niet mee rijden je moet het gewoon rijden. (dit slaat op buitenstaanders die er niks vanaf weten...)

baudyh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:25

je moet gewoon lekker doen wat je zelf het beste vindt.

Buxy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 00:05

lekker doen wat je zelf wil! en of achenbach nu wel zo goed is? daar zijn de meningen ook zooo over verdeelt:+
ik rij zelf ook geen achenbach en als je op wedstrijden gaat kijken.. hoeveel rijden er echt achenbach? bijna geen 1..

dus gewoon lekker blijven rijden zoals het het beste gaat..

Arretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 09:59

Grote flauwekul, niks van aantrekken.

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:31

Gewoon zo door rijden. Al vind ik wel dat je zoals het systeem van Achenbach in elkaar zit (toestaan op de buitenleidsel) wel paardvriendelijk. Maar dit is echter ook tweehandig te realiseren

sarahlou

Re: [AR] eigen menig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:52

Niets van aantrekken! Ja kan toch beter de leidsels vasthouden zoals je zelf fijn vindt dan en mee lopen klooien omdat andere dat zo graag zien?

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 14:32

Joh, doe wat jij het beste vind

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 14:35

Ik ben nu achenbach aan het leren, ik mende voorheen ook op zijn JBF. Ik merk wel nu ik het onder de knie begin te krijgen dat mijn paard beter loopt. Maar goed, doe wat jij het fijnste vind!

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 15:59

Maar dat wil niet zeggen dat dat door het Achenbach komt, waarschijnlijk ben jij je ook meer bewust geworden van het geven van hulpen en dus snapt je paard het beter en dus loopt hij beter

Krips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:16

Ik kan ook achenbach en "normaal'' mennen en ik men ook altijd gewoon met twee handen, kan sneller reageren.. Is toch voor ieder verschillend. Je doet je paard er geen kwaad mee Niks van aantrekken dus En je kunt met twee handen ook prima het "geven-systeem'' gebruiken Het blijft natuurlijk geen dressuur :p ( Snappen jullie het nog? )

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 20:22

thnx voor de reacties zal ze een slaten lezen hoi chris! (krips) zin in de vakantie? *maflinger*

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 20:59

Gewoon mennen zoals jij het beste vindt en waar je paarden het beste op reageren. Ik heb met koetsiersbewijs achenbach geleerd, maar men ook wel op zijn boerenbachs Gewoon wat mij op dat moment het beste uitkomt!