[AR] [VD] hoe kan je vrijheiddressuur leren?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

qt_shetties

[VD] hoe kan je vrijheiddressuur leren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 20:39

mijn pony kan al op het blok staan, en voetje geven op comando, nu zou ik haar graag willen laten liggen, zitten, spaanse pas e.d. Wie zou mij via msn daar in willen begeleiden? hiermee bedoel ik dat je mij instrucities geeft, en ik die kan uitvoeren. Ik heb geen ervaring hier mee, dus zou graag reacties krijgen van mensen die er WEL ervaring mee hebben. Mijn pony leert erg snel en is heel leergierig. Als je denkt dat je me kan helpen, pb me dan even!

p.s. ik weet niet of ik het hier wel moest plaatsen

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:44

Dit hoort bij Uit het zadel, ik TEM wel even.

vivanes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 21:37

Als je kijkt bij Uit het zadel, staan vast veel antwoorden of je vragen.

di_Segno

Re: VD hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 21:40

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 21:56

VMR --> UZ

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:37

Dus jij wil gratis instructie? Laat of iemand komen die met je mee kijkt en die je daar dan voor betaald. Of kijk eens bij de sticky bovenaan het subforum uit het zadel, daar staan diverse sites met informatie. Ook kan je op het VD forum komen mocht je vragen hebben. http://xsbb.nl/phpbb/index.php?id=vdpraters Maar ik denk niet dat er iemand is die jou intensief via msn wil gaan begeleiden...

qt_shetties

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 12:52

haha, nou ja gratis instructie en intensief begeleiden bedoel ik niet echt, ik wil nog steeds een keer in nieuw balinge zo'n workshop volgen, maar het komt er steeds niet van, qua tijd, geld en vervoer, dus ik vroeg me af of er iemand is die me een beetje kan helpen, en dan is msn makkelijker dan mailen.