wie kan mij helpen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Allegandra

wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 18:49

Ik zou graag met mijn paard Natural Horsemanship willen gaan doen..
Alleen heb ik op dit moment geen flauw benul hoe hier aan te beginnen...Ikheb het boek van Emiel Voest liggen, en heb het al paar x door gelezen enzo..maar kom er echt niet uit

Kunnen jullie mij wat tips geven..(oefeningen,etc etc)..
Alvast THANKS

AthenaWytske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:45

Even zoeken naar een instructeur NHS. Zij kunnen je een hoop uitleggen, voor doen, en helpen waar nodig.

dekoezegtboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:39

bekijk eerst eens verschilldende stromingen binnen NH op die manier kom je er achter wat er bij je past. neem hier en daar eens wat lessen in en lees veel over de stromingen. want pas als je hebt wat bij je past zul je zien dat het werkt!

PaysBas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:40

Emiel Voest zn site raadplegen en je opgeven
voor een introdagje of demodag dit is raadzaam voor je zo gaat aan klooien.....

Pauline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 01:20

Ja aan de andere kant PaysBas, denk ik dat er velen het al aanklooiend geleerd hebben, ik in ieder geval wel
Zolang je maar neit dingen gaat afdwingen waarvan je neit weet wat de risico's zijn.
Het begin bij NH is in ieder geval: leer het wezen Paard kennen, wat is een paard nu precies?
En dan kun je je eigen paard eens gaan observeren en bekijken, dan ben je al een heel eind verder.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:22

Bovenin staat een sticky met mensen die lesgeven in NH. Als je er zo niet uit komt is het erg nuttig om eens gewoon aan de slag te gaan met iemand die ervaring heeft!