Ik ben nieuw op Bokt dus even gelijk voorstellen...Ik heet Nathalie en heb 1 paard (KWPN-merrie van 11j) en 1 pony (een leuke rassenmix-6j ruintje).
Ik heb ze beiden al jààren , mijn merrie Rani heb ik al 10j en Plume heb ik sinds zijn geboorte, 6jaar al.
Ze worden beiden dressuurmatig gereden met veel buitenritten.
We hebben altijd een leuk contact gehad maar de laatste maanden is het duidelijk minder. Ik heb sinds een jaar een drukke baan en mest meer stal uit dan dat ik ritjes maak.
Dus het rijden is serieus vermindert en ook het contact. Het lijkt wel of ze me enkel "bekijken" als ik de "etensemmer" vast neem.
Nu lees ik al een tijdje mee op Bokt, dus ik ben reeds begonnen met grondwerk en aanverwante spelletjes maar ik krijg (vooral van mijn merrie) geen reactie. Ze "staat" er gewoon bij en vind alles goed (of misschien saai?)
Ik zou heeel graag terug wat aandacht (terug)krijgen van mijn lieveling . Iemand tips of gegronde uitleg?
Even vermelden dat de merrie 9 maanden drachtig is maar lichamelijk in orde is. En beiden hebben ze samen weidegang/speeltijd (hun onderling contact is zeer goed) maar 's nachts gaan ze op stal.
Groetjes