Kunnen jullie wel stevig zitten op een BF?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cheyentic schreef:watis een barefoot?? is dat hetzelfde als een barebackpad?? sorry hoor misschien een stomme vraag..
smurf schreef:Het is hier helaas streng verboden om links te plaatsen, dus je zal zelf moeten gaan googelen om erachter te komen hoe het eruit ziet
klunsmuts schreef:Je moet echt even doorzetten. Als je zonder zadel redelijk kunt rijden kan je veel lekkerder met een barefoot rijden als met een zadel met boom. Maar jammer genoeg lag de BF niet goed op mijn paards rug...
Maya schreef:Ik zat eigenlijk gelijk op mijn gemak op een boomloos zadel, zelfs op een Tinker met opgooiende draf. Reed je eerder ook al geregeld in draf? Zonder zadel dan? Want dat was ik wel gewend...
Citaat:als je van plan bent een boomloos zadel te kopen moet je goed nagaan of je daar wel een goed genoege zit (onafhankelijke zit) voor hebt anders is het echt heel vervelend voor je paard als je zo zit te stuiteren op zn rug.
niet alleen jij voelt je paard beter je paard voelt jou ook veel beter!