(NH) Iemand les van Nicole Soet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Munji

(NH) Iemand les van Nicole Soet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 14:00

Hallo!
Mijn zus en ik zijn op zoek naar iemand die les kan geven (Centered Riding) in de buurt van Noordwijk (Zuid Holland). Maar het lijkt er op dat alle instructrices in het zuiden en het oosten van Nederland zitten. Weet iemand hier een goede instructrice bij mij in de buurt? Met hoeveel euro per uur moet ik rekening houden?

Via via is mij Nicole Soet aangeraden. Heeft iemand hier ervaring met haar/ les van haar?

Alvast bedankt!

Groetjes, Nathalie

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 16:28

Geen idee, nooit van gehoord eigenlijk.

Weet je nog meer centered riding instructrices? Ik heb namelijk wel het boek centered riding 2, en vind het erg boeiend

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 16:29

nooi van gehoord ook

lkaw

Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

Re: (NH) Iemand les van Nicole Soet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 18:30

Hoi, hoi,

Het is Nicole (Zoet) Oostermeier. Ze geeft o.a. les in Delfgauw bij stal Hofstede Oostrijk.
Ze geeft les op de manier van integrated riding. D.w.z. een combinatie van o.a. centered riding, RWYM, klassieke rijkunst e.d.
Ze is heel goed in het begeleiden van de ruiter en paard. Door jou als ruiter goed op het paard te zetten, verbeter je ook je paard. Heel wonderbaarlijk wat zij voor elkaar kan krijgen, wanneer je daar voor open staat.

Ik heb zelf geruime tijd bij haar gelest en als het enigszins mogelijk is (als de afstand te overbruggen is.....) wil ik straks ook weer gaan lessen bij haar met mijn jonge paardje.

Kijk eens op www.hofstedeoostrijk.nl . Via hun kun je o.a. contact opnemen met Nicole of je kunt eens gaan kijken wanneer ze daar les geeft.
Ze woont zelf in Belgie, maar is normaal gesproken vanaf donderdag in Delfgauw.

Succes en groetjes.

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 22:09

Hoi Ikaw

Ik heb Nicole Soet (zo heb ik het doorgekregen...) al een e-mail verstuurd en ze heeft geantwoord dat ze nu op haar ranch in Amerika zit. Ze is eind februari weer in Nederland. Hebben we het over dezelfde? Leuke site trouwens! Zit hier redelijk vlakbij!

Kennen jullie verder nog goede instructrices/ instructeurs hier in de buurt?

Groetjes, Nathalie

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 22:35

Heb even rondgekeken op internet en gezocht op Nicole Zoet en kwam op een belgische site. Ik denk dat we het over de zelfde hebben. Leuk dat je zulke goede ervaringen met haar hebt. Kan je wat meer vertellen over haar manier van lesgeven?

Groetjes, Munji

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 11:03

naar NA

Isis_Ywen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 14:44

Hoi,

Ik heb zelf ook les van haar. Echt een toppertje!!! Eenmaal met haar verwend, wil je nooit meer anders. En ze zit inderdaad in verweggiestan nu.

Isis

Munji

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 14:52

Hoi Isis,

Hoe vaak heb je les van haar en hoe vaak is ze in het buitenland? Goed om te horen dat ze goed is!

Groetjes nathalie

Ipsilonka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 14:54

Volgens mij kwam zij ook op mijn oude stal. Niets voor mij Maar de meiden die bij haar lesde waren erg tevreden

Damber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 14:57

Ik heb ook les van haar gehad (maar dan voor de opleiding). Hoe ze lesgeeft in de bak weet ik niet, maar ze kan heel goed dingen verwoorden.

Isis_Ywen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 19:01

Ik volg bij haar de opleiding tot instructeur en zit nu in mijn derde jaar. Meestal gaat ze drie maanden per jaar naar het buitenland, maar uiteraard weet ik niet hoe dat in de toekomst eruit zal zien.

Groetjes
Isis

griziyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 17:37

Heb al drie jaar les van haar.
Laatst bijgewerkt door griziyr op 12-11-22 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

integrated

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 03:34

Wat ben ik, Nicole Zoet-Oostermeyer, aangenaam verrast om jullie vragen en indrukken te lezen.
Ik kom 26 februari weer aan in Brussel en geef weer les in Nederland vanaf 3 maart tot en met 27 mei 2007, wanneer jullie geinteresserd zijn in Integrated Rij-lessen of een clinic dan is het belangrijk om tijdig te informeren en te boeken vermits ik mijn boekingen een half jaar van te voren doe, er zijn nog wel openingen maar die verdwijnen snel. kijk even op mijn webside www.integratedhorsemanship.com of mail naar ihf-integratedhorsemanship@hotmail.com.

lkaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:42

En op het bovenstaande van Nicole kan ik dan meteen weer een toevoeging geven...... Haha!

Ze komt naar mij en mijn vriendin toe in Driehuizen (Noord-Holland) op: 2 maart, 25 maart, 15 maart en 13 mei.
Driehuizen ligt in de regio: Alkmaar.

Een les van Nicole is heel bijzonder en heel bevorderend voor het ruitergevoel en voor de psyche en welbevinden van je paard.... Knipoog.

Ben je geinteresseerd in les op bovenstaande data? PM me dan even. Dan kunnen we wellicht iets afspreken?

Groetjes, Linda

Faraon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:09

Als het de Nicole is die ik denk dat het is geeft ze echt super les!
Echt een aanrader!
Ik heb een paar keer les van haar gehad op m'n verzorgpaardjes en het is echt een geweldige ervaring!
Erg leuk dat je 'ontdekt' dat wat en hoe jij doet met je lichaam zoveel invloed heeft op je paard ipv altijd maar alles te proberen te bereiken met schoppen en trekken!

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:12

Munji schreef:
Hallo!
Mijn zus en ik zijn op zoek naar iemand die les kan geven (Centered Riding) in de buurt van Noordwijk (Zuid Holland). Maar het lijkt er op dat alle instructrices in het zuiden en het oosten van Nederland zitten. Weet iemand hier een goede instructrice bij mij in de buurt? Met hoeveel euro per uur moet ik rekening houden?

Via via is mij Nicole Soet aangeraden. Heeft iemand hier ervaring met haar/ les van haar?

Alvast bedankt!

Groetjes, Nathalie

Mijn intructie doet daar ook aan gemengt met dingen uit het NH (natural horsemanship) en het gewone dressuur erg intressant en leuk... Marja de Bruin heet ze. Ze woont geloof ik in Eck en Wiel (betuwe/ gelderland).

lkaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:37

lkaw schreef:
En op het bovenstaande van Nicole kan ik dan meteen weer een toevoeging geven...... Haha!

Ze komt naar mij en mijn vriendin toe in Driehuizen (Noord-Holland) op: 2 maart, 25 maart, 15 maart en 13 mei.
Driehuizen ligt in de regio: Alkmaar.

Een les van Nicole is heel bijzonder en heel bevorderend voor het ruitergevoel en voor de psyche en welbevinden van je paard.... Knipoog.

Ben je geinteresseerd in les op bovenstaande data? PM me dan even. Dan kunnen we wellicht iets afspreken?

Groetjes, Linda

Stom, stom, stom......15 maart moet 15 april zijn..... Bloos Haha!