Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arretje schreef:Zou je het wel doen dan? Als je nu al vindt dat hij het te druk heeft....
Kleintje19 schreef:Hey, zit jij ook hier (tenminste, als jij Nancy van Nirvana bent)?! Wat leuk!(Ik ben dus Fleur he, van Rens)
Ik zou ook zeker een contact opstellen. Ik heb ook iemand die 3 dagen per week Rens voor me doet (qua rijden), en daar heb ik ook mee afgesproken dat als er iets stukgaat zij het vergoedt, en dat als Rens iets overkomt zij ook een deel in de DA kosten betaalt. Vond ik wel zo eerlijk.
Verder kan je toch gewoon overleggen met hem (lijkt me)? Het lijkt mij ook best moeilijk, als je zo iemand goed kent kan je moeilijk echt een prijs gaan bepalen omdat je zo iemand ook niet veel wil laten betalen. Maar een beetje 'huur' en een contractje erbij lijkt me best eerlijk!
ardo_iggy schreef:Je kunt ook afspreken dat hij eens in de tijd een zak voer neerzet voor het gebruik van de pony.
douschka schreef:Misschien is het een idee om even veel te vragen als dat je een uur les krijgt? Dit is tegenwoordig € 7,50 á € 10,= per uur