Wat zijn jullie ervaringen met Equiplay?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat zijn jullie ervaringen met Equiplay?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:56

Dat is dus de vraag. De website is dacht ik www.equiplay.nl en je kunt er voor veel minder geld dan via Parelli.nl goede (namaak) Parelli materialen bestellen. Hoe zijn zij in de afhandeling van bestellingen, het betalen en de verzending? Zijn jullie tevreden of niet en zijn er alternatieven op het gebied van goedkoop Parelli materiaal?

Heeft iemand trouwens een telefoonnummer van Equiplay (per pb)?

Alvast bedankt!

Linnie815

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Equiplay?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:05

Zijn kwalitatief goede artikelen, ze heeft voor bepaalde halsters hetzelfde touw als Parelli zelf heeft!

Ik ben erg tevreden over mijn artikelen. Aangezien wij hadden afgesproken voor overdracht en betaling, kan ik je niets zeggen over verzenden.

Je kunt contact opnemen met callippo via deze site of via www.naturalhorsemanship.nl.

dekoezegtboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:01

ik heb goede ervaringe daarmee snelle verzending, niet duur en kwalitatief goed

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:26

Ik heb er ook goede ervaringen mee. Verzenden heb ik geen ervaring mee, omdat ik het spul heb afgenomen op de NH-dag in Arnhem waar ze een standje hadden.

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 20:19

Spullen zijn erg goed qua kwaliteit-prijsverhouding. Nu met de nieuwe site is alles helemaal overzichterlijk en makkelijk te bestellen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:22

Het zijn echt gewoon goeie spullen en goed materiaal en dichterbij parelli kwaliteit kom je waarschijnlijk niet. Vooral het nieuwe touw dat volgens mij helemaal hetzelfde touw is als dat gebuikt wordt door parelli is erg fijn.
Ik heb 1 stick van equiplay en 1 van parelli en dat si het enige dat iets minder is, het zwaartepunt van de equiplay stok ligt anders en hij is iets zwaarder, maar die had ik toch voor erbij en in principe heb je er niet echt last van ofzo.

Xanthe

Re: Wat zijn jullie ervaringen met Equiplay?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 14:57

Goede ervaring mee!
Spullen een stuk goedkoper dan het 'echte', heb alles in basic.
De best kwaliteit komt wel uit Amerika (meende ik?)
Verzending ook goed, had het binnen een week in huis.

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:59

Super ervaring mee en goede service en levering!
De spullen zijn trouwens ook heel goed.

Houd wel rekening met verzenden deze week.
De eigenaar van deze online shop is een weekje weg

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 18:30

Ik heb een touwhalster & leadrope ervan en ben ik erg tevreden over Alleen aan de leadrope flinke brandblaren op m'n handen overgehouden, maar dat lag niet aan het materiaal denk ik Werd ook snel bezorgd trouwens.
Maandje geleden stick & string besteld en geld overgemaakt, alleen daar heb ik (na 2 mailtjes) nog steeds niks over gehoord, dus hoop heel erg dat die nog komen, want wil graag verder met m'n level 1

El_vis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:23

jahoor kben er erg tevreden over. ghehe (de strings knoop ik dusja ) nee maar ik heb een stick van Eveline gekregen, kvind em perfect hoor. werkt erg goed.

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:52

Maroush schreef:
Ik heb een touwhalster & leadrope ervan en ben ik erg tevreden over Alleen aan de leadrope flinke brandblaren op m'n handen overgehouden, maar dat lag niet aan het materiaal denk ik Werd ook snel bezorgd trouwens.
Maandje geleden stick & string besteld en geld overgemaakt, alleen daar heb ik (na 2 mailtjes) nog steeds niks over gehoord, dus hoop heel erg dat die nog komen, want wil graag verder met m'n level 1

Stuur haar anders nog een e-mailtje. Ze is dit weekend thuis gekomen na een week weg te zijn geweest. of anders haar hier op bokt een pb sturen

El_vis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:58

El_vis schreef:
jahoor kben er erg tevreden over. ghehe (de strings knoop ik dusja ) nee maar ik heb een stick van Eveline gekregen, kvind em perfect hoor. werkt erg goed.

even mijn bericht perfectioneren
(de string knoop ik voor mezelf )

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 20:22

Cow_horse schreef:
Stuur haar anders nog een e-mailtje. Ze is dit weekend thuis gekomen na een week weg te zijn geweest. of anders haar hier op bokt een pb sturen

Kreeg pas een mailtje terug gelukkig en het komt eraan

callippo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:07

He, zie ik dit topic ook eens

Misschien moet ik maar ff uitleg zetten op mijn site, dat EquiPlay op dit moment gerund wordt naast een full-time stage en ik alle materialen zelf knoop, dus er gaat nogal wat werk in zitten
(en soms ben ik idd ook nog een week weg met mn paard )