Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lintjuuuh schreef:Ik ben dus ook bang dat het uit verhouding zou gaan, ookal maken we het onderstel een stuk lager. Ik heb helaas geen foto met mijn vorige pony ervoor want hij heeft er nooit voor gestaan (toen was hij al weg)
Dennis schreef:Ik zou zeggen, zet je pony gewoon een keer naast/voor de kar(hoef je hem nog niet eens in te spannen) en kijk hoe het er uit ziet, neem desnoods een foto. Ziet het er leuk uit maar kan het nog geperfectioneerd worden ga je aan de slag. Ziet het er meteen helemaal niet uit verkoop je de boel alsnog.
Sjonniej schreef:Zowiezo niet eerst verbouwen en dan proberen te verkopen, want dan raak je hem zeker niet kwijt. Deze wagentjes zijn toch al niet makkelijk kwijt te raken, daar moet je net een liefhebber voor hebben.
Sjonniej schreef:En een tweewielertje? Je ziet het heel veel hier op bokt, dus waarschijnlijk is het erg handig bij oz een kleintje
Sjonniej schreef:Ik las in een ander topic dat Debo haar wagentje te koop is, die heeft een klein concourswagentje.