Hempfling komt naar Nederland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

R_MW

Hempfling komt naar Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 17:59

Hoi!

In mei komt Hempfling naar Nederland. Hij zal een 3 daagse workshop geven. Op www.hempfling.nl staat meer info. Schrik niet van de prijs!

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:02

Lijkt me erg leuk en leerzaam maar vind het toch net even iets te duur.

R_MW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 18:03

dat had ik nou ook

hexodrien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:52

Wow 850 euro voor een cursus van 3 dagen met je paard! Dat moet dan wel heeeeel bijzonder zijn! Inderdaad ietsie pietsie veel te duur. Geeft hij geen clinic ofzo?

R_MW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 20:23

nee, dat snap ik ook niet. Het zou toch veel leuker zijn als ie ook nog een clinic van een paar uurtjes geeft, om zijn werkwijze te verhelderen. En dan voor een normale prijs. 25,- ofzo kunnen mensen nog wel missen denk ik. nu houdt ie het zo kleinschalig. Alsof ie niet wil dat er meer mensen met zijn werkwijze gaan werken. Degene die 850,- betalen kennen zijn werkwijze denk ik al heel goed (ik zou nooit zoveel geld uitgeven aan iets wat ik niet ken)

Misschien kunnen we ze deze tip geven? Gewoon 1 korte clinic voor een normaal bedrag. ik zou hem weleens irl aan het werk willen zien en willen zien wat voor man het is.

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 07:35

ik heb hem aan het werk gezien een paar jaar geleden en toen waren zijn prijsen ook niet vriendelijker. het was prachtig om te zien maar je hebt er als beginner helemaal niks aan want hij kan absoluut niet overbrengen waar hij mee bezig is. als je niet al heel veel afweet van NH snap je er niks van.

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 07:40

ik kan overigens nog inkomen in de prijs voor deelnemers MET paard maar ik verrot het om 600 euro te betalen voor drie dagen kijken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:15

Goh wat jammer van die prijzen zeg. Ik dacht echter ook dat hij eigenlijk helemaal doorgedraaid was en niets meer publiekelijk wilde doen, maar daar is hij dan vanaf gestapt. Maar hij is wel echt heel goed met paarden zeg.

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 01:26

ja, dat is hij ook wel, maar dat zijn anderen ook en hanteren dan tenminste voor toeschouwers een vriendelijker tarief. ik heb hem een keer gezien en voor twee dagen kijken toen iets van 500 gulden betaald. erg leuk om te zien als je al wat voorkennis hebt. anders snap je werkelijk niks van wat er gebeurt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 12:23

Je habt helemaal gelijk, er zijn er maar weinig die het dus echt doen om paardenmensen te laten zien hoe het echt kan, zonder er zelf beter van te worden. Ik schat in dat er een behoorlijke marge zit tussen kostprijs, (huur locatie, vliegticket ed) en tussen de toegangsprijs.
Ik heb hemfling (helaas) nog niet live gezien, maar ken meerdere mensen die in de bergen bij hem zijn geweest, en ken de video´s daar leer je ook heel wat van, en je bent goedkoper uit.

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 13:59

het is ook niet erg als ze er wat aan verdienen, maar het moet nog wel leuk blijven. die 500 gulden die ik toen betaald heb om bij Hempfling twee dagen te kijken vond ik al behoorlijk overtrokken. vorig jaar was ik als toeschouwer bij een symposium van John Lyons in Belgie. dat was stukken goedkoper en John Lyons is stukken duidelijker dan Hempfling en bovendien niet zo'n zweefkees.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:47

jackie schreef:
zweefkees.

Leuk woord

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 16:37

Veel te duur inderdaad, jammer, hiermee maakt hij zich niet bepaald populair

dry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 09:04

Jeetje, wat duur!
Ik heb hem wel hoog staan, maar dit wordt toch echt te gek.
Jammer hoor.

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:51

wahahaha 600 euro. Hahahaha. Tja. Ik snap er niks van. In z'n boekjes bezoekt hij een monnik en lees je allemaal gezeur over dat de wereld alleen nog maar om geld draait, en dan dit. Als hij echt zo graag wil dat iedereen goed met z'n paard om gaat, dan mag hij wel wat minder vragen...

Maarre... zag ik hier iemand zeggen dat er ook video's van hem zijn? Als ze beneden de 80.000.000 euro zijn heb ik wel interesse!

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:51

best duur

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:54

pfff, ik had echt intresse maar dit gvd bijna mijn maandloon!

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 19:00

Hmmm nog meer nadruk op mn onderschrift: LEES Hempfling, maar ga er vooral niet naartoe!

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 20:52

Inderdaad

Ik vind zijn boeken goed (nou ja, ook wel wat mindere puntjes, maar dat is met elk boek) maar dit is echt te gek.

Anoniem

Re: Hempfling komt naar Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 12:03

Wat jammer dat dat nou weer zo duur moet zijn, komt weer zo commercieel over. Ik heb een dvd van hem en echt heel mooi om te zien hoe hij dat doet. Die prachtige witte hengst die met een touwtje om zijn nek verzameld schouderbinnenwaarts draaft. Echt super zoals die man daar kan leven. Zucht, hoeft hij niet werken?? Lijkt me heerlijk om de hele dag in die mooie ontspannen natuur met je paarden bezig te zijn in de kudde. Een hemeltje op aarde. Dan toch wel te begrijpen dat die man overboekt is en dat hij daardoor de drempel wat hoger gooit. Ook hij moet leven.

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:28

Hoe kom je aan die DVD??

Moesji

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 22:05

Ja maar, kijk nou wat je er allemaal bij krijgt! Koffie, thee én lunch!
Heeft ie stiekem een gezin met 20 kinderen ofzo?

Zweefkees vind ik inderdaad wel een geschikte benaming voor deze knakker

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 18:50

Moesji schreef:
Ja maar, kijk nou wat je er allemaal bij krijgt! Koffie, thee én lunch!
Heeft ie stiekem een gezin met 20 kinderen ofzo?

Zweefkees vind ik inderdaad wel een geschikte benaming voor deze knakker

koffie/tee/lunch kun je ook meenemen kunnen er al 20 euro van de prijs af

overigens kan de zweefkees wel met paarden omgaan. hij weet het alleen niet over te bregen.