Met mijn twee ezels. Nu even niet meer omdat er eentje kreupel is. We hopen dat de opname in Emmeloord hem weer op de been krijgt (al zijn de vooruitzichten wat somber).
Tof te zien, maar kunnen jullie ook de hoogtes vermelden??? 't Is dat we zo een beter idee krijgen van hoe klein en hoe groot er nu voor die koets staan bij jullie.....
Ik ben begonnen met een shet, toen met een haflinger, en nu met een hackney( met een heel klein beetje welsch bloed). Ik heb mijn draai gevonden bij de kleinere pony's van rond de 120/125. Al heb ik nog steeds een zwak voor de shetten.... Paarden zullen het nooit worden, dat heeft mij nooit zoveel gedaan. Pony mens in hart en nieren.
Ik men met m'n fries baron.. van rond de 1.60 daarnaast hebben we nog 2 friezen (merrie en een ruin) waar ik mee men ook rond de 1.60
daarnaast groom ik bij een 2-span welsh pony's van rond de 1.25 het zijn eigenlijk 4 van die heethoofden.. maar 2 wedstrijd span.. 2 recriatief span (rij ik mee als ik daar rij) en soms ook 4-span, tandem, klavertje 3 enzo..
Ik men met een Welsh-A pony van 1.16 (kleintje hé) Ik heb hem voor 4wieler en 2wieler staan, binnekort nieuwe tweewieler Dit was de testrit op een soortgelijke 2wieler: