Hoi, Uit de evaluatie van het naturals forum is gebleken dat er best behoefte is aan lesgevers.http://natural-horsemanship.pagina.nl/Op deze link staan er een aantal vermeld.Ik zou graag een sticky ervan willen maken, dus krijg je les van iemand, wil je me dan PB-en en naam, tel. en website als t kan, vermelden?Dan verzamel ik de adressen en benader een Mod of dat ergens tussen geplaatst kan worden.Toedeloe
wendytjeG schreef:op www.naturalhorsemanship.nl zitten er een aantal. Ik heb les van Calippo (zondag weer).ohja, das waar ook!Goede tip!En andere lesgevers zijn erg welkom hoor!
Ik heb centered riding les. Lesgevers staan op www.centeredriding.orgVerder les gehad bij www.balingehof.nl, www.junik.nl en ook van eveline van bovenstaand forum.Verder nog bekend www.paardenbegrijpen.nl
Hilde Jongma:Ze heeft de ISPH gedaan (www.isphorse.com) en de opleiding bij Emiel Voest. Haar gegevens zijn te vinden op de site van zowel Emiel Voest als die van de isph. Ze geeft les in de omgeving van Hoevelaken.
viewtopic.php?f=69&t=424387&start=0&st=0&sk=t&sd=aAndere mogelijkheid is een specifieke oproep onder ea-diensten naar een lesgever in de buurt.