Over 3/4 weken gaat hij een weekje intern om doorgereden te worden door Cor vd Kimmenade (waar Pink ook beleerd is). Daarna kunnen we volop gaan mennen En zodra ik een net karretje heb in 2span met Pinky!
Bedankt, Bedankt. Ik ben ook helemaal gek van hem zo. Hij is nog leuker dan dat hij ooit was
Hij maakt zich voor de kar zo groot, zo mooi. Hij vond het zelf ook echt zo leuk. Heb hem nog nooit zo geinteresseerd en mooi gezien als vandaag voor de wagen . Hoop echt dat de maand snel voorbij is en dat we lekker kunnen gaan touren!
Super gaaf kim, ziet er goed uit en hij loopt ook echt super netjes... goed hoor, en nou lekker verder gaan met hem, en niet meer laten waaien Groetjes Roos
Wat een super beesje is dat. Wooow IK ben dol op schimmeltjes, en deze is gewoon Geweldigg!!!. NOU wees maar trots op je mannetje. Ook complimenten op zijn prachtige gangen groetjes
Yup, ik laat hem echt castereren De afspraak is al gemaakt dus ik kan (en wil!) niet meer terug .
Hengst houden heeft totaal geen meerwaarde meer. Heb besloten dat ookal zou hij ggk'de dekhengst worden ik een sport pony veel nuttiger vind dan een dek hengst. Een (goede!) dekhengst heeft in het dekseizoen veel te weinig kracht om naast het dekken ook nog te presteren in de sport. En zelf echt fokken met hem was ik toch niet meer van plan aangezien de bloedlijnen totaal niet aansluiten... Hij is nu 4,5, erg mooi uitgegroeid, en nu is het zijn tijd om zich op een ander vlak te bewijzen dan 'de stoere hengst' zijn .