Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Erika3 schreef:Ik zou geen buigen oid van hem vragen. Niks in ieder geval waar de benen mee belast worden. Wel zou je flemen, kusje, doek zwaaien oid kunnen aanleren maar ik zou geen pas, liggen, zitten, steigeren etc. doen
Ik zit zelf ook met een paardje met een peesblessure. Wij deden eerst regelmatig VD maar dat ligt nu dus helemaal stil. De benen krijgen namelijk veel te verduren met veel VD dingen dus vandaar dat ik er pas weer mee ga beginnen wanneer de kliniek zegt dat dat mogelijk is.
Vraaghetmaar schreef:hoihoi,
ik bedoelde op zijn borst in plaats van er onder , sorry !!
maar goed ..... met een ander paard dat we vroeger hadden hadden we wel met steiegren erbij gedaan maar met dit paard kan dat nog niet![]()
![]()
Vraaghetmaar schreef:hoihoi,
ja ik heb er filmpjes en foto's van en het is eigenlijk niet zo moeilijk aan te leren want leer je paard/pony eerst knielen en dan zal je wel denken : hoe moet ik hem dat nou weer leren !!
........dat is dus voor betere uitleg en eventueel foto's of filmpjes
ik zal om de 3dagen hier wle een nieuw kunstje neer zetten voor de gene die aan kunstjes doen met hun paard
morgen komt de eerste er op te staan en dat is : voor de wat gevorderden : je paard laten dansen , en voor de beginners die aan kunstjes doen : je paard/pony laten drinken uit een bekertje
![]()
![]()
![]()
m.v.g Lilli