[AR] [VD] Verenpluimen voor tuig gevonden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[VD] Verenpluimen voor tuig gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 20:24

Even kort: Afgelopen week belde een vriendin me op vanaf de Horselover marktdagen met de heugelijke boodschap dat ze daar een aantal verenpluimen te koop had zien liggen. Omdat ik wel eens op zoek ben geweest naar die dingen en ze nooit heb kunnen vinden, heb ik er meteen 4 door haar laten voorschieten, dus binnenkort gaan [***] en [***] met cyclaam-roze veren door het leven. Ze waren er in de kleuren cyclaam-roze (diep-roze, in lamplicht rood), donkerblauw en gebroken wit en er waren er nog maar een paar over, ik geloof iets van 5 roze, 1 witte en misschien nog 1 blauwe? Dus voor iedereen die er nog naar op zoek is, de laatste exemplaren zijn bij Horselover te krijgen. Het zijn metalen busjes met aan weerskanten schroefgaten om ze aan het tuig te bevestigen, en met busje erbij zo hoog als een Bit/Amazone (we hadden geen van beide een liniaal bij de hand ). Dus iedereen die nog droomt van een strak circuspakje, misschien zelfs wel voor de vrijheidsdressuurwedstrijden? kan ze nog daar krijgen. Ik heb de mijne nog steeds niet gezien (vriendin heeft ze), maar ik kan niet wachten tot ik ze op de pony's kan planten.

O ja, de prijs is 15 euro/stuk (omdat dit de laatste partij is kregen wij kwantumkortig, 5 voor 50 euro ), ze zijn eigenlijk bedoeld voor op het hoofdstel, maar kunnen natuurlijk ook op een halster/schofftuig geschroefd worden.

Pink_Horizon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 21:19

Heb er zelf ook ooit naar zitten kijken omdat ik ze zo leuk vond
Als je ze thuis hebt ben ik erg benieuwd naar een foto!

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:19

Ik heb er al zeker een half jaar 1! Ook zo lekker fel roze Die heb ik toen gekocht in een ruiterzaak in Prinsenbeek. Die had ze staan in roze en wit en omdat ik in een musical over een circus meespeelde met paard heb ik toen die roze pluim gekocht doorvoor. Met dekje en bandages in dezelfde kleur. Wil er ook nog steeds een keer foto's van (laten) maken, maar is er nog steeds niet van gekomen...