Ik zat me af te vragen of je nu wel of niet met een boomloos zadel mag starten.De een zegt van wel, de ander zegt van niet. Dus wie weet het?
Zeker op jouw endurance wedstrijden!En verder moet boomloos lijken op een Engels zadel!dus mijn Startrekk lijkt dan inene erg op een veelzijdigheidszadel!
Ik heb een dressuurwedstrijd met de mijne gereden.Die was wel onderling, dus ik weet niet of het officieel ook mag..
Het gaat me om dressuurwedstrijden. Niet om endurance.Ik ga geen dressuur meer starten, maar was gewoon nieuwschierig of het wel of niet mocht.
Het schijnt te mogen. Dan wel met engelse beugels/riemen.Er is een bokker die ermee start, maar ik weet niet meer wie dat is.
Met de startrekk dressuur en de Heather moffett mag je iig wel wedstrijden starten. Weet niet welk boomloos zadel je hebt?
dat zadel van heather moffett is zoooo mooi... echt het mooiste boomloze zadel.. en daar mag je mee starten, is nauwelijks van een gewoon dressuurzadel te onderscheiden.
Met een Standaard Barefoot-achtige mag je sowieso tot de M gewoon starten. Meerdere mensen hebben dit al nagevraagd bij de KNHS