[ar] shetlander mennen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keetie

[ar] shetlander mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 20:48

Hallo, sinds kort ben ik me aan het oriënteren voor shetlanders.
Maar nu heb ik nog een vraag:
Ik zou er mee gaan mennen omdat ik te groot ben om op te rijden.
Maar ik weeg op dit moment 95 kilo (ben nog bezig met afvallen, er is al 20kg af en hopelijk gaat er nog meer af) is dat niet te veel als ik een tweewieler neem? Want ik zou eerst gaan voor een tweewieler en dan doorsparen voor een betere vierwieler.
Ik heb in me hoofd wat voor shetlander ik wil: een bonte. Hoogte ben ik nog niet uit.

En dan nog een vraagje: Ik ben een beginner op paardengebied, ik krijg sinds een paar weken les van een vriendin op haar fjord en ze legt ook wel dingen uit. Maar voor de rest geen ervaring met paarden/pony's.
Nu trekt mij een veulentje het meest, omdat ik dan rustig aan een mencursus kan beginnen, en kan wennen aan mijn pony.
Zie ik dit nu verkeerd en vinden jullie dat ik beter met een oudere, beleerde shet kan beginnen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Keetie.

laura2span

Re: [ar] shetlander mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 21:17

Ze zeggen wel een 'op een oude fiets moet je het leren' dat geld ook in dit geval.

Ik zie geen probleem in gewicht op een tweewieler. De tweewielertjes die veel mensen hier op bokt hebben leken me eerst een beetje gammel maar je zit er toch vaak 2 volwassenen opzitten.

Hier bij UHZ is ook een topic over mensen met shetten, misschien kun je daar ideeen opdoen voor een leuk wagentje.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 11:14

Inderdaad wij zitten met twee volwassenen op onze twee wieler hij trekt eht prima hoor

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 18:57