hallow allemaal,,
ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben sins kort besig met het grondwerk via natural horsemanship. k werk hier same met me zusje mej en het werkt goewd bij onze paarden. Jitze,, mijn eige paardje is een tinker en eigelijk een allemans vriend. dat betekend niet dat ze iedereen meteen vertrouwd!! ik doe nu al 2 maanden grondwerk met haar en het werkt fantastisch. ik zie nu egt dat ze mij vertrouwd. ook met de ijslander van me sussiej werkt t zuper,, hijs namelijk snel nerveus en sins in grondwerk met hem doe kan ik alles zonder problemen met hem doen. ik ga lekker met um naar buite,, vroeger was egt alllus eng maar nu gaat t gwoon zuper. ik wil Laura uit Belgie hier heel erg voor bedanken omdat ik het van haar geleerd hep! zij heeft mij leren werken met een tinkerdekhengst,, en met 2 andere paardjes. zo hep ik het uitgeprobeerd op mijn eigen paardjes. onwijs bedankt laura(K).
naja mense heel veel suc6 met als j het wil proberen met je(verzorg)paard. en als je me nodig hep voor vragen ofzow... mail me of voeg muh maar toew op msn. lufjitze@hotmail.com
XxX Nala(frouk)
Laatst bijgewerkt door Karin op 09-10-05 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: kleurcodes verwijderd i.v.m. leesbaarheid