Hoe voer jij, wat voer jij, voer je iets speciaals, voer je juist niet, vertel vertel

Ik heb hier in een groep 2 kwpn-ers, 2 Welsh-A tjes en 1 mini staan, zij hebben niet veel gras tot hun beschikking maar wel erg veel ruimte. Staan dag en nacht buiten met een grote schuilschuur en gaan ook in de winter niet op stal.
Ik voer deze groep 2x per dag totaal 2.5kg basisbrok met muesli erdoor, de grote jongens krijgen 4 handjes, de Welshjes 3 (1 is een jaarling, die krijgt wat meer) en de mini krijgt 2 handjes. Verder staat er in de schuur een rol hooi van 300kg, daar doen ze met zijn 5en ongeveer 4 dagen mee, doorlopend hooi aanbod dus.
Ze doen het er erg goed op.
Aan de overkant heb ik nog mijn Welsh-A merrie en middelmaat Shetlandruintje staan, zij staan gewoon op gras en krijgen alleen maar water.
Nu wordt het een stuk kaler dus krijgen ze iedere dag een mega kruiwagen hooi gestort op het land en beide om de dag 2 kleine handjes van het zelfde voer als de mannen hier.
Moet er wel bij zeggen dat mijn paarden/pony's hier allemaal al jaren vakantie hebben

Ben benieuwd hoe er door andere gevoerd wordt en wat precies.