Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maflingergek schreef:dat snap ik allemaal wel chestnut, maar ik vroeg me gewoon af waarom er bijna niemand nh met zijn fries doet.
en of er misschien toch mensen zijn die dat doen...
maflingergek schreef:Ik denk dat het niet aan de interresse in nh ligt, want er komen steeds meer mensen die het gaan doen en overstappen.
in ieder geval ik doe het wel!!!
maflingergek schreef:ik denk ook dat het type mens met fries over het algemeen niet echt geinterresseerd is NH. Meer het dressuur type mens denk ik
Citaat:Echt westernrijden zou ik nooit met een fries gaan doen. Kijk, het dressuuraspect binnen de western (reining?) is nog wel te doen, maar het spektakel (sliding, spinning, cutting) is voor een fries gewoon erg moeilijk. Terwijl een piaffe of passage (spektakel van de dressuur) een fries weer veel beter ligt. Als je dat wilt kan je mi beter een quater of arabier kopen.
wendytjeG schreef:Ach, een aantal jaar terug was 'men' nog van mening dat je met een fries nooit ver zou kunnen komen in de dressuur.
Moraal van het verhaal... doe gewoon lekker wat je zelf wilt, en trek je niet te veel aan van wat 'men' zegt