[AR] Voorbeelden marathon hindernissen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[AR] Voorbeelden marathon hindernissen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:00

Een stalgenoot bij mij op stal wil erg graag in de verdere toekomst met haar enkelspan een oefen indoor marathon wedstrijdje gaan rijden.
Nu hebben wij de de mazzel dat wij op een boerderij staan met dus erg veel weiland en ruimte.
Wij hebben toestemming gekregen om op een van de pas gemaaide weilanden te rijden met de kar.
Tevens willen wij dan direct wat "simpele" hindernissen neerzetten om wat te kunnen oefenen.
We hebben tot onze beschikking als materiaal:
* Springblaken en staanders.
* 5 grote pionnen
* meerdere grote tonnen
* Afzetpaaltjes

Hebben jullie mischien een aantal afbeeldingen van marathon hindernissen zodat wij die "gedeeltelijk" neer kunnen zetten of zo goed mogelijk kunnen simuleren.
Een link is ook prima met voorbeelden.

Om er maar direct even bij te vermelden krijgt mijn stalgenoot iedere week menles en gaat ze van de winter ook bij haar trainer in de binnenmanege oefenen voor de marathon.

Alvast bedankt voor de eventuele moeite.

Sjonniej

Re: [AR] Voorbeelden marathon hindernissen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 18:22

Wil je een indoorparcours of marathonhindernissen?
Indoorparcours; Een vaardigheidparcours met 2 hindernissen erin.
Marathonhindernissen; Alleen de hindernissen

Op onze site www.deblijderijders.nl --> Wedstrijden. Kan je enkele tekeningen vinden van indoorparcoursen. Voor marathonhindernissen kan ik zo snel niets bedenken.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:02

Trouwens. Op onze site kom je via SMW Brielle 2004 ook de hindernistekeningen tegen, alleen zonder letters.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 14:11

Ga eens kijken bij marathonwedstrijden, kun je een hoop ideeën opdoen. Je kunt plastic spannen tussen twee staanders, palen in de grond, balletjes op pionnen, dekzeiltje op de grond, vloerkleedje op de grond. enzovoort, gewoon van alles gebruiken wat je kunt. Parasol neerzetten en daar omheen mennen kan ook nog. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 18:29

Bedankt allebei voor de antwoorden.
Ga kijken wat ik er mee kan doen.