[AR] Woensdag mijn eerste menles!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

[AR] Woensdag mijn eerste menles!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 22:52

Ondanks dat ik door boek kennis en ervaring(wat in het begin door dom geluk goed gegaan is toen ik nog geen idee had) al de nodige pony's beleerd heb voor de wagen heb ik nog nooit les gehad.

Ik heb nu iemand gevonden die mij aan huis les wil geven. Ik zat nog te twijfelen om Angel of Roos te gebruiken, maar aangezien Angel bevangen geraakt is word het Roos. Roos is uit zich zelf ook al veel meer tuigpony als Angel, dus wat dat betreft komt dat wel uit.

Ik heb er echt super veel zin in! En wie weet scheur ik na m'n opleiding lekker op wedstrijden rond(moet de komende 2 jaar iedere zaterdag naar school)

Albert

Re: [AR] Woensdag mijn eerste menles!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 23:34

Eigenlijk vind ik het absurd dat je nu pas menles neemt, terwijl je al zo lang bezig bent en zo lees ik regelmatig, vaak tegen je eigen onkunde aanloopt.
Toch veel succes en ik hoop dat je er veel aan hebt.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 09:19

Ik heb ook eerst zelf alles van boeken, kijken en veel rondvragen geleerd en zo 4 jaar gereden voor ik iemand kon vinden die mij menles kon geven. Toen meteen een stel andere menners opgetrommeld en uiteindelijk hadden we een club van 13 vaste menners. Die club rijd nog steeds bij de Berkenruiters in Berkhout. Ik heb toen niet veel nieuws geleerd trouwens.

Mandoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 11:11

Albert schreef:
Eigenlijk vind ik het absurd dat je nu pas menles neemt, terwijl je al zo lang bezig bent en zo lees ik regelmatig, vaak tegen je eigen onkunde aanloopt.
Toch veel succes en ik hoop dat je er veel aan hebt.

Jee, heeft er eentje even ergens last van...
Tja niet iedereen kan 1,2,3 aan menles komen.
Als zij er nou plezier aan beleeft, is het toch meer dan goed.

Veel plezier!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 13:06

Door veel te lezen, om me heen te kijken en in het begin(als manege meisje) wat dom geluk heb ik veel geleerd. Verder dan beleren ben ik eigenlijk nooit serieus gekomen. Normaal is dat pas iets waar je later mee begin, maar Dennis en Tammy heb ik met begeleiding van hun eigenaar beleerd. Daarna heb ik haar andere pony's ook beleerd, en vanuit daar kwamen vragen van andere.

Ik heb gewoon eerder de kans nog niet gehad om les te krijgen. Afgelopen 4,5 jaar ontbrak er iedere keer een belangrijk punt om te gaan lessen. Of ik had op dat moment geen pony, geen bak of geen kar. Ik heb nu sinds een week of 3 pas alles compleet en die mogelijkheid. Dus na veel rond bellen heb ik ook een instructeur gevonden.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 21:48

Spannend Dennis
Ik hoop dat ik in januari kan beginnen met het koetsiersbewijs zodat mijn rijstijl ook een beetje bijgespijkerd kan worden.

Ik zou ook graag menlessen willen nemen maar de tijd ontbreekt helaas. Met een man die fanatiek wielrent en 2 kleine kindertjes blijft er niet zoveel tijd over.

Laat weten hoe het is geweest. Veel succes en vooral plezier *o/*

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 22:11

Nou ja heel veel plezier met je les! Mag ik vragen wie je komt lesgeven?

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 22:17

Veel plezier met je menlessen! Straks ben je er helemaal verslingerd aan! Ik kan niet wachten tot mijn lessen straks weer beginnen. Ondanks dat ik in de zomerperiode af en toe wel wat les krijg, vind ik het weer fijn om in oktober/ november weer twee0wekelijks les te krijgen!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 22:29

Van Arie v/d Linde, hij geeft ook les bij de Wironruiters.

Het zal waarschijnlijk ook 1x in de 2 weken worden. Gewoon omdat ik financieel meer nog niet red. Woensdag word waarschijnlijk zelfs al een klein 'groeps' lesje met z'n 2en. Saskia is nog vrij van school en wil ook graag mee rijden, dus ik zal hem van de week nog eventjes bellen.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 10:49

Succes, ik ben de eerste keer gezakt voor mijn men examen.....