Als je met twee mensen of meer bent, dan maken we er gewoon een clinic van!
Dit jaar ga ik weer clinics geven, onder andere een serie bij Stal Mansour in Arnhem, maar tussendoor heb ik ook nog wel ruimte voor een clinic in Utrecht, dus dat kan sowieso.
Als je meer informatie wilt over hoe ik werk, dan kun je eens op mijn site kijken. Een clinic bestaat standaard uit een ochtend theorie, 's middags praktijklessen met de eigen paarden en je krijgt naast de praktijkervaring ook een reader en clicker mee naar huis voor het verder trainen. Denk je trouwens niet dat eens in de twee weken lessen niet een beetje veel van het goed is? Het is maar een vraagje, maar als je eenmaal op de goede manier de juiste methodes onder de knie hebt gekregen, dan kun je het voor de rest grotendeels zelf, is mijn ervaring. Je kunt het dan nog altijd zo doen dat je begint met een clinic, en vervolgens later nog een lesdag organiseert waarbij iedereen die bij de eerste clinic kwam (of anderen die geinteresseerd zijn) op die dag nog een opfrislesje krijgt in de vorm van een priveles. Dan kun je daarna nog altijd zien of je er meer aan vast wilt plakken. Je kunt me altijd pb-en als je hier meer over wilt weten.