[AR] [VD] Gezocht: clinic vrijheids dressuur ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Renee91

[VD] Gezocht: clinic vrijheids dressuur ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 17:22

Haaii,
Ik zou graag een clinic vrijheids dressuur willen doen waar ze o.a de spaanse pas aan bod nemen. Weet iemand een cursus? Tegen natuurlijk ook een leuk prijsje? Of ken je iemand die 1 keer per week/2 weken bij je thuis komt en je helpt erbij? Omgeving Utrecht?

Groetjes

Sabinee_

Re: Gezocht: clinic vrijheids dressuur met o.a spaanse pas.?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 17:25

Iemand die voor 2 mensen wil komen Ik wil ook reneej

Renee91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 17:32

Ja, iemand die ons 1 keer in de 2 weken wil helpen bij oefeningen uit de vrijheidsdressuur voor 3 mensen dan in een groep..!!?

corretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 19:34

Kijk eens op www.horsecontrol.nl.
Hij geeft erg goed les kan ik zeggen ook namens mijn paard.
Na tijden heeft mijn paardje er echt weer zin in om wat dan ook te leren en doen.
veel sucses

Renee91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 11:33

verder nog iemand??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 17:34

Als je met twee mensen of meer bent, dan maken we er gewoon een clinic van! Dit jaar ga ik weer clinics geven, onder andere een serie bij Stal Mansour in Arnhem, maar tussendoor heb ik ook nog wel ruimte voor een clinic in Utrecht, dus dat kan sowieso.

Als je meer informatie wilt over hoe ik werk, dan kun je eens op mijn site kijken. Een clinic bestaat standaard uit een ochtend theorie, 's middags praktijklessen met de eigen paarden en je krijgt naast de praktijkervaring ook een reader en clicker mee naar huis voor het verder trainen. Denk je trouwens niet dat eens in de twee weken lessen niet een beetje veel van het goed is? Het is maar een vraagje, maar als je eenmaal op de goede manier de juiste methodes onder de knie hebt gekregen, dan kun je het voor de rest grotendeels zelf, is mijn ervaring. Je kunt het dan nog altijd zo doen dat je begint met een clinic, en vervolgens later nog een lesdag organiseert waarbij iedereen die bij de eerste clinic kwam (of anderen die geinteresseerd zijn) op die dag nog een opfrislesje krijgt in de vorm van een priveles. Dan kun je daarna nog altijd zien of je er meer aan vast wilt plakken. Je kunt me altijd pb-en als je hier meer over wilt weten.

monya

Re: [VD] Gezocht: clinic vrijheids dressuur ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 13:03

Hai!

Wij geven ook workshops Vrijheidsdressuur: kijk maar even op de website voor meer informatie.

GiBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 10:03

Lowara ging toch ook VD lessen geven? Weet allen niet of dat in de buurt is .

GiBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 10:03

Renee91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 11:29

Ik heb al iemand die een dag cursus wik geven namelijk xyzutu2. Zij geeft mij een goed gevoel over de methode die zij toepast. xyzutu2 Ik ga zo spoedig een datum doorgeven en de hoeveelheid deelnemers/toeschouwers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 23:23

Dankje!

Laat het me maar weten zodra je weet wanneer je de clinic wilt houden, de rest van de deelnemers en toeschouwers kunnen we ook later nog toelaten als de groep nog niet vol zit. Daarvoor kondig ik hem dan ook gewoon aan op de website of hier op Bokt als daar interesse voor is.