Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maroush schreef:Verder zijn er hier geloof ik alleen maar perfecte VD-ers zonder vragen ...

Meneer snapte op een gegeven moment dat het de bedoeling was dat zijn knie op de grond terecht moest komen. En hij wist dat ik hem hielp. Dus had hij zoiets van, jij wilt dat been? Hier heb je hem! En gooide dus zijn hele gewicht bovenop dat been! De eerste keer dat hij dat flikte (de dag ervoor had hij 3 keer achter elkaar een prachtig compliment laten zien, dus ik ging met goede moed met hem aan de gang
) schrok ik me natuurlijk helemaal rot! Dacht minstens dat ik eronder terecht kwam! Dus ik vloog opzij, daardoor sprong hij overeind en vloog opzij, we keken elkaar ook echt zo aan met "wat deed jij nou!?" Dit probeerde hij daarna elke keer, ik kwam er echter achter dat ik heel stiekem zijn been een beetje naar me toe haalde bij het laten zakken en dat ik hem daardoor uit evenwicht "trok". Hierdoor kon hij dus eigenlijk niet anders dan op mij steunen, zo graag wilde hij met me meewerken om naar de grond te komen. Hij had zich namelijk ook een kunnen lostrekken of iets. Toen ik dit merkte ben ik heel duidelijk het been goed eronder blijven houden en sindsdien gaat het beter. Nu doet hij het al alleen!
) 
)