[AR] [VD] Les van Appie Kamps gehad

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

[VD] Les van Appie Kamps gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 22:28

Aangezien Appie Kamps net voorbij ons een klapband kreeg hadden wij zijn New Forest en Tinker te logeren. Toen hij ze weer kwam halen heb ik een lesje VD gehad met Liberty. Nu heb ik een aantal dingen geleerd waar ik de komende tijd verder op ga werken, en indien nodig komt Appie nog een keertje langs Voetje geven kan Liberty al, en nu zijn we bezig met buigen, we komen steeds een stukje verder

Daarna heb ik ook nog even met de Tinker Kelly. Ik mocht er op, en Appie liet ze liggen, jeetje wat voelt dat gek aan! En dan ook weer het opstaan, als je niet uitkijkt glij je er zo af

Dit is Appie:

Met Kelly
Afbeelding

En met de Forest Wicky
Afbeelding

Als ie weer eens in de buurt is en ik mag weer op Kelly zal ik eens foto's laten maken

Anoniem

Re: [VD] Les van Appie Kamps gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 00:07

Leuk! Ik heb hem eens met zijn tinker en honden aan het werk gezien op Paard en Koets een paar jaar geleden. Het paard viel een beetje lomp om (hoor je in het hele publiek meteen ahhhhh ), maar bleef wel heel mooi liggen terwijl hij eromheen alles opzette voor de honden. Heeft hij niet alles bij Marjolijn Kylstra geleerd?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:10

Leuk joh, dat je zo bij toeval aan een lesjke vd gekomen bent.
Ik geloof dat hij volgende week ook een x op de Landgoedfair marienwaard een demo geeft.

kamps

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:01

Ik wil even tegenspreken dat Appie lessen van Mevrouw Kielstra heeft gehad. Hij heeft alles zelf gedaan. Bij deze wil ik stal Sintels nogmaals bedanken voor de meer dan perfecte opvang van onze paardjes.

Groeten, Robert Kamps.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 14:11

Geen dank hoor Robert We vonden het erg leuk!