[AR] [NH]Wie doet er aan NH in de buurt van Monster(westland) ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

eowynnie

[NH]Wie doet er aan NH in de buurt van Monster(westland) ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-05 00:28

Ik zou graag wat NH gaan doen met mijn paardje. (en misschien ook wat vrijheidsdresuur)
Maar zou daar graag bij geholpen worden door iemand die wat meer ervaring ermee heeft. Is er misschien iemand in monster (westland) die NH doet en waar ik af en toe langs kan komen met mijn paardje om wat met NH te werken. (ik ben zelf 18 en het paard is 6)
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 03-08-05 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tags toegevoegd

Sjoert

Re: Wie doet er aan NH in de buurt van Monster(westland) ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 10:38

VMR -> UZ

aafje87

Re: [NH]Wie doet er aan NH in de buurt van Monster(westland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 17:29

tja ik ben bezig met NH, maar denk nog niet de ervaring genoeg om het helemaal duidelijk uit te leggen.
Ik weet ook niet of je een speciale methode wil gaan volgen? Ik doe nl. een manusje van alles, dit wilt zeggen dat ik hoofdzakelijk bezig ben met Parelli maar het met de lichaamstaal doe van Hempling om maar een voorbeeld te geven, ook gebruik ik delen van monty zijn manier van trainen!
Dus ben niet de aangewezen persoon om 1 methode te leren, je kan wel even kijken op www.touwhalster.tk dit is een NH forum, zij kunnen je wel verder helpen. Dit ook aangezien een aantal mensen ook daadwerkeijk zo ver zijn dat ze echte lessen mogen geven!! Dit zijn ook mensen die omg. Den Haag wonen!

eowynnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 18:41

aafje87 schreef:
tja ik ben bezig met NH, maar denk nog niet de ervaring genoeg om het helemaal duidelijk uit te leggen.
Ik weet ook niet of je een speciale methode wil gaan volgen? Ik doe nl. een manusje van alles, dit wilt zeggen dat ik hoofdzakelijk bezig ben met Parelli maar het met de lichaamstaal doe van Hempling om maar een voorbeeld te geven, ook gebruik ik delen van monty zijn manier van trainen!
Dus ben niet de aangewezen persoon om 1 methode te leren, je kan wel even kijken op www.touwhalster.tk dit is een NH forum, zij kunnen je wel verder helpen. Dit ook aangezien een aantal mensen ook daadwerkeijk zo ver zijn dat ze echte lessen mogen geven!! Dit zijn ook mensen die omg. Den Haag wonen!

bedankt ! ik zal eens kijken op die site !

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 22:06

Heel leuk en leerzaam forum!!! Moet je zeker eens kijken
Ik ben daar een tijdje geleden terechtgekomen, toen deed ik ook nog vanalles een beetje. Maar op een gegeven moment liepen Fenna en ik een beetje vast en zijn we door dit forum met Parelli begonnen. Dat is nu een maand geleden en ik merk nu al zoveel verbetering!! Fenna was al een hele leuke en brave pony, maar sinds we Parelli doen vind ze mij ook veel leuker en doet ze heel goed haar best. Dit komt vooral omdat Parelli heel erg het eigen initiatief van een paard bevorderd, dat waardeerd Fenna enorm.
Je kan eens komen kijken bij ons, Fenna staat tussen Maassluis en Vlaardingen dus das niet zo heel ver van Monster. PB maar als je zin hebt!