Isabeau en ik en Gwenny (groom) startte in de hobbyrubriek. Ten eerste omdat de hele wedstrijd voor een enkelspan shet imo te zwaar is, ten tweede omdat mijn wagen er niet (geheel) geschikt voor was en als belangrijkste reden rijden Isabeau en ik nog niet op zo'n niveau dat we bij de officiele wedstrijdrijders mee kunnen starten.
We begonnen eerst met een wegtraject van 3 km. Leuk traject, dwars door de bossen heen om lekker warm te lopen.
Als eerste hindernis kregen we ''Het Strodorp'' (ik dacht dat het zo heette, ik kan me vergissen...):
Op de volgende foto (ook van "Het Strodorp'') zie je aan de rechterkant ''Het Kasteel", dat was de 2e hindernis, waar ik helaas geen foto's van heb......
Vervolgens moesten we ''De Badkuip'' in. Zoals het woord het al zegt bevatte deze hindernis ook een waterbak. Wij hebben wel het kleine bostraject gedaan wat hier bij hoorde, maar de waterbak hebben we overgeslagen: (Als je goed kijkt zie je de waterbak achter ons...)
Daarna volgt een controle op hart en longen door de vee-arts, indien deze goed is mag je verder met de vaardigheid:
Dit jaar wordt deze marathon gehouden op 14 april aanstaande en zal ik met Isabeau en Fleur samen starten (er vanuit gaande dat alles goed gaat in het tweespan) en gaan we -ook gezien mijn nieuwe wagen die het wel aankan- zeker dit jaar de waterbak proberen!