[AR] [VD]soort 'tipstopic'

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

[VD]soort 'tipstopic'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 23:38

Is het misschien een idee om een soort 'tipstopic' te maken?
We krijgen allemaal info van websites van hoe we onze paarden kunstjes aanleren,maar wat als hij/zij het vertikt?
Misschien heeft iemand anders wel een andere methode dan de algemene?
Want hoe je bv een paard een doekje laat schudden word haast niet uitgelegd
Hoe doe je dat ? Geen idee!
Ook weet ik niet of dit soort topic is toegestaan...vraag aan modjes??
Is dit een goed idee?

Duhelo

Re: [VD]soort 'tipstopic'

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:35

ja, ik vind dit wel een goed idee

Marieke_456

Re: [VD]soort 'tipstopic'

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:23

Blue_Star schreef:
We krijgen allemaal info van websites van hoe we onze paarden kunstjes aanleren,maar wat als hij/zij het vertikt?
Misschien heeft iemand anders wel een andere methode dan de algemene?
Want hoe je bv een paard een doekje laat schudden word haast niet uitgelegd
Hoe doe je dat ? Geen idee!
Ook weet ik niet of dit soort topic is toegestaan...vraag aan modjes??
Is dit een goed idee?

Als je de website van een persoon bekijkt en het lukt niet, dan kan je het beste de website maker mailen. Zij kan je dan meer details geven dan ons.
Er zijn methodes genoeg. Alles kan je op verschillende manieren aanleren, maar wat is goed en wat is fout? Ik denk dat als je iets wilt aanleren meerdere methodes kunt bekijken en als je kunt bedenken welke het beste zou reageren op jou paard dan pas aan de slag gaan.
Over dat doekje schudden: Waarom zou het nergens uitgelegd staan? Omdat niemand erom vraagt! Je ziet 100 topic over het aanleren van liggen, zitten en steigeren, maar nergens over 'doekje schudden', omdat het een achtergrond kunstje is en omdat de meeste mensen niet weten dat je met de basis en makkelijke kunstjes 'moet' beginnen.
Kijk je 'ns wat op HAW zie je o.a. Evy, Erika3 en dagami die hun paard laten 'doekje schudden'. Wat voor stappen kan je ondernemen? De VD'er (bij deze; Evy, Erika3 en dagami) een pb'tje sturen of een topic openen op UZ.

Je moet zelf een beetje logies nadenken en actie ondernemen!

Groetjes, Marieke