[AR] Menles in Zeeland?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wieteke_

[AR] Menles in Zeeland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 17:13

Tja, de titel zegt het eigenlijk al wel... Weet iemand of en zoja waar er in Zeeland menlessen worden gegeven (niet met eigen paard)? Het leek me namelijk wel leuk om in de toekomst te leren mennen, maar na wat rondgekeken te hebben op internet ben ik nog geen adressen in zeeland tegengekomen... Alvast bedankt!

Sjonniej

Re: Menles in Zeeland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 17:41

Pff.... Geen idee. Waar woon je in Zeeland?
Bij stal Sintels in Breda doen ze dit iig wel. Verder zou ik in Zeeland niets weten. Mail eens een paar verenigingen in Zeeland, dan zal je meer te weten komen.

carin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:31

Hoi, bij Koetserij het Gareel, sinds kort verhuisd van Burgh Haamstede naar Ellemeet.

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:16

Bij jaap Verboom in 's heer arendskerke. en in heinkenszand zit er ook eentje, kan even niet op zijn naam komen.

Mexxflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:19

heey,
wij hebben de curcus gedaan bij Wim Vos ( gapinge)
Veelal doen het daar.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:22

Ik weet niet waar je in Zeeland woont, maar Wim Vos geeft ook wel eens een cursus in Zeeuws-Vlaanderen, bij voldoende animo denk ik.

Wieteke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 18:19

Bedankt voor jullie reacties! Gapinge zou wel ideaal zijn eigenlijk, dat is vrij dicht in de buurt van waar ik woon. Hebben jullie ook enig idee van de gemiddelde kosten voor les/cursus? Ik heb namelijk totaal geen idee waar je aan zou moeten denken qua bedrag... Alvast bedankt!