leuk dat jullie even een kijkje nemen in mijn topic! Ik wil graag clicker-training met mijn haflinger gaan doen, zijn er hier meer mensen die daaraan doen? zijn er ook boeken over? zoja wat is de titel? wat heb je er allemaal voor nodig? nouja als je hier verstand van hebt of zelf ook aan clicker-training doet hoor ik het graag d.m.v. een berichtje in dit topic achter te laten! alvast bedankt voor je aandacht!
groetjes
Banjer
Lid Nieuwsredactie
jah volgensmij kan dat gewoon met een hondenclicker. Maar moet je met clickertrainintg met paarden ook gewoon beloning geven(snoepjes of zoiets dergelijks) ???
ja bij honden weet ik. Nou ik heb eens een spel gedaan waarin je zelf zeg maar de rol van de hond speeld(of paard of ander dier waarmee je clicker training doet). Dat dan jij degene bent die een click krijgt als je iets goed doet. Nou echt waar je leert er heel veel van ook om te voelen hoe het is om zo click te krijgen. Het ik gewoon leuk om een click te krijgen want je weet dat je iets goed doet en dan wil je doorgaan om het helemaal goed te doen.
Echt een aanrader voor mensen die met clicker training willen beginnen!!!
is geen spel op internet maar dat spel heb ik eens gedaan toen ik bij de eigenaars van de hondensportschool logeerde. Volgensmij kan je het spel kopen op een beurs ofzo of misschien ook wel in een web winkel.