Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjonniej schreef:Wie is dat Nouvel?
Ziet er wel gaaf uit dat spannetje! Nu zijn stok nog vasthouden en het plaatje is compleet
hugo111 schreef:hey,bedankt voor jullie fijne reakties!!!!!!!!
is altijd fijn om anderen hun mening te horen,komen soms goeie ideen uit.
Nouvel schreef:Mike Mc Lennan uit Texas.
Hij rijdt heel veel zonder zweep, heeft 'm vaak wel vast, maar doet er alleen het hoogstnoodzakelijke mee...
Ik vind het echt hele stoere paarden, echt een apart span!
Iboya schreef:Nouvel schreef:Mike Mc Lennan uit Texas.
Hij rijdt heel veel zonder zweep, heeft 'm vaak wel vast, maar doet er alleen het hoogstnoodzakelijke mee...
Ik vind het echt hele stoere paarden, echt een apart span!
Deze combinatie start komende week op Cai Beekbergen.
Citaat:
Sjonniej schreef:Ieder paard kan voor de koets, tenzij ze er nare ervaringen mee hebben. Er zijn mensen die zweren bij een fries, andere bij een arabier.
Ieder ras kan voor de kar, maar het individu bepaald of het echt wat gaat worden.
Zelf ben ik niet zo een voorstander om te kruisen. De kans op een rare bouw is dan best groot. Dan heb je straks een Quarter lichaam met een lompe halfingerkop erop ofzo
Hou het dan gewoon bij het eigen ras.
Kruisen met een hackney zou ik zeker niet doen als je er zlef al over twijfelt of een Quarter te zenuwachtig is. Dat zijn hackneys al helemaal.
Citaat:Sjonniej schreef:Ieder paard kan voor de koets, tenzij ze er nare ervaringen mee hebben. Er zijn mensen die zweren bij een fries, andere bij een arabier.
Ieder ras kan voor de kar, maar het individu bepaald of het echt wat gaat worden.
Zelf ben ik niet zo een voorstander om te kruisen. De kans op een rare bouw is dan best groot. Dan heb je straks een Quarter lichaam met een lompe halfingerkop erop ofzo
Kruisen met een hackney zou ik zeker niet doen als je er zlef al over twijfelt of een Quarter te zenuwachtig is. Dat zijn hackneys al helemaal.Sjonniej schreef:Ieder paard kan voor de koets, tenzij ze er nare ervaringen mee hebben. Er zijn mensen die zweren bij een fries, andere bij een arabier.
Kruisen met een hackney zou ik zeker niet doen als je er zlef al over twijfelt of een Quarter te zenuwachtig is. Dat zijn hackneys al helemaal.
hugo111 schreef:hey Nouvel,
plannen niet direkt,'t is te laat op 't jaar maar ik vind de combinatie wel prima,lijken me wel degelijke paarden,heb je nog meer foto's?
zo krijg je nog es wat gezien!!!
groeten
hugo
Nouvel schreef:hugo111 schreef:Maar ze staan nu een paar maanden op Stal Blakheide in Belgie (in Beerse, tussen Rijkevorsel en Merksplas).
Albertine_N schreef:
Ik dacht de omgeving al te herkennen! Dat is bij Gerard toch? Ben je daar op vakantie geweest?
Nouvel schreef:off topic...
Albertine_N schreef:
Ik dacht de omgeving al te herkennen! Dat is bij Gerard toch? Ben je daar op vakantie geweest?
Ja, klopt!
Goed gezien!![]()
ben je daar ook geweest?
Zie mijn onderschrift voor de foto's!
stef schreef:waarom zouden qh's te heet zijn? Die staan er juist om bekend dat ze in het algemeen hele koele paarden zijn