Hallo allemaal!
Langs deze weg hoop ik geïnteresseerden in Natural Horsemanship, en dan met name in de methode Join Up van Monty Roberts te vinden om een telefonische enquete mee te houden.
Momenteel loop ik stage op het Monty Roberts Learning Center France dat gerund wordt door de van origine Nederlander Johan Hofmans. Zij willen in de toekomst een soort 'leervakantie' gaan bieden waarin zowel een clinic Join Up van drie dagen gegeven wordt, maar er ook andere activiteiten als buitenritten, ’s avonds kampvuur, een excursie, etc. georganiseerd worden. Hiervoor ben ik een telefonische enquete aan het doen om te onderzoeken of mensen dit wel interessant vinden, wat ze zouden verwachten van zo’n leervakantie e.d…..!
Aangezien ik mijn kennissenkring intussen heb uitgeput, hoop ik op deze manier toch voldoende mensen te krijgen voor mijn onderzoek zodat de uitslag toch als representatief mag doorgaan!
Als het je wat lijkt, stuur me dan een PB’tje of een email met je tel.nr. en dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op. Alvast heel erg bedankt en wellicht tot horens!
P.S. Ik wil er wel even bij vermelden dat ik discreet zal omgaan met de tel.gegevens e.d. die men mij eventueel toestuurt.