Ik heb graag een stal of iemand die er veel ervaring mee heeft, en die eventueel als er wat gebeurd daarvoor gedekt is (niet voor aan het paard zelf want daarvoor is mijn paard zelf verzekerd).
Verder zou ik graag willen dat mijn haflinger van 11 jaar rustig beleerd word, aangezien ze voor sommige dingen wel angstig/ paniekerig is, maar tegelijk ook als ze iets fout doet dat echt niet mag er wel op aangepakt word.
En ook heb ik nog geen spullen ervoor gekocht omdat ik haar eerst beleerd wil hebben voordat ik het koop, aangezien ik het al is gekocht had en daarna weer verkocht had.
Dus zou ik ook graag willen dat diegene een tuig, karretje en de nodige spullen heeft om haar goed te beleren
Ook wil ik nog even zeggen dat er al wel is een keer geprobeerd is om haar ervoor te zetten en haar ervoor te trainen maar dat ze er al een keer met karretje en met band vandoor is gegaan.
En ik zou graag nog de tijd willen weten hoelang de stal of persoon die haar beleerd haar daar wil houden, en hoeveel het gaat kosten, waar de stal of iemand zit (plaats/regio/provincie), en eventueel ook als ik hulp, een probleem of vragen heb nog is terug kan komen of bellen.
Alvast Bedankt