[AR] [VD] Het buigen ( probleempje)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Smurfie

[VD] Het buigen ( probleempje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 17:54

Hey,

Ik ben dus vorige week gaan starten met het leren buigen met me paardje.. Meneer snapt het wel maar weet dat het lekkers in me jaszak zit.. Dus hij probeert meer de snoepies uit me zak te rollen ipv dat die het snoepje neem wat ik dus in me handen heb Iemand tips...

plutolover

Re: Het buigen ( probleempje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 19:01

misschien wilt iemand je snoepjes vast houden. Oke op een gegeven moment heeft hij dat ook wel door. Of je snoepjes in een bakje doen waar hij niet bij kan. Dus dat hij alleen aandag heeft in het snoepje die je in je hand hebt,

Ik wil ook vrijheidsdressuur met mijn paardje doen.En hem kenende gaat hij dat ook proberen om bij mij te roven

layspays

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 21:37

Probeer het zonder snoepjes, en geen snoepjes meer in je zak doen dat weten ze namelijk altijd te vinden..

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 19:41

Heel consequent zijn. Als hij met zijn neus in de buurt van je zak komt eerst NEE zeggen, gaat hij door dan geef je een tik(je) tegen z'n neus begeleid met wederom een NEE. Blijft hij doorgaan dan stop je ermee en negeer je hem. Lekker in zijn sop laten gaar koken. Heeft hij tijd om na te denken waarom je dat doet en kan je het later nog eens proberen. En natuurlijk als hij maar een beetje doet wat je wil hem de hemel in prijzen en een snoepje geven. Dan gaat hij het snel genoeg snappen

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 12:09

Amable schreef:
Heel consequent zijn. Als hij met zijn neus in de buurt van je zak komt eerst NEE zeggen, gaat hij door dan geef je een tik(je) tegen z'n neus begeleid met wederom een NEE. Blijft hij doorgaan dan stop je ermee en negeer je hem. Lekker in zijn sop laten gaar koken. Heeft hij tijd om na te denken waarom je dat doet en kan je het later nog eens proberen. En natuurlijk als hij maar een beetje doet wat je wil hem de hemel in prijzen en een snoepje geven. Dan gaat hij het snel genoeg snappen

Ga ik toch eens proberen thanxx