[AR] VD vraagje(s)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

VD vraagje(s)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 09:48

Hoi hoi,

Ik heb mijn shetlander ooit verkeerd leren buigen, want het lijkt meer op een koprol die nog doorgezet moet worden.
Maar nu ik al die buig, compliment foto's zie word ik zo enthousiast en wil ik dat ook proberen.
Maar het probleem is als ik mijn pony's been pak dan gaat ze al met haar hoofd naar beneden en onder haar buik/borst zeg maar.

Krijg ik dit ooit nog afgeleerd?ik heb dit al heel lang niet meer gedaan, maar wil graag weer eens wat VD gaan doen.

En hoe is de makkelijkste manier om het compliment of buiging opnieuw aan te leren?

Kan iemand mij trouwens ook in het makkelijk (ben niet dom hoor :maf: ) vertellen hoe ik de basis aanleer?
Of is dat iets wat je paard al kan als je hem normaal opgevoed heb? Dus stilstaan als je het zegt, netjes meelopen enzovoort?

Ik hoop dat er mensen reageren, want dan heb ik weer wat leuks om te oefenen.

fancylover

Re: VD vraagje(s)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 15:55

hayhay

leuk dat je weer vd wil gaan doen
ik denk dat je het beste kan zorgen dat je iets lekekrs voor hem houd als je zn been pakt (liever met nog iemand, in je eentje wordt dit moeilijk) zodat hij niet meteen zn hoofd onder haar borst doet, je moet eerst zorgen dat ze dat niet meer doet voordat je verder met haar kunt
in het sticky staan genoeg site's waar info op staat hoe je het buigen en het compliment goed aan leer..

je kunt natuurlijk ook even lid worden van de vdpraters in de huiskamer, we zullen je daar graag helpen en onze problemen delen

als je nog iets wil weten of nog meer uitleg hier over kun je met natuurlijk altijd even pmen mijn pony kan ook nog niet zo heel veel maar het buigen en het compliment kent ze wel helemaal