moest ik even kwijt Heerlijk als je zo trotse moment hebt! !!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:maar toen ik het gistere weer probeerde werd ze eerst een beetje bang en begon te draaien zo van : "Waarom krijg ik nu weer een tik". Maar toen ik nog een tik gaf begon ze te steigeren en ik ben een kwartier bezig geweest en toen kreeg ik het voor elkaar dat ze heeeeeel hoog stond (met mij erop).
runningkawa schreef:Citaat:maar toen ik het gistere weer probeerde werd ze eerst een beetje bang en begon te draaien zo van : "Waarom krijg ik nu weer een tik". Maar toen ik nog een tik gaf begon ze te steigeren en ik ben een kwartier bezig geweest en toen kreeg ik het voor elkaar dat ze heeeeeel hoog stond (met mij erop).
Verzet of nog erger angst.
Niet echt een comando.
En als ze nu een keer niet lekker loopt en hij zou het comando van op de schouder tikken wel snappen, en jij geeft hem daar per ongeluk een tik.
Of als er een keer iemand aners op zit.
Sorry blijf erbij dat het levens gevaarlijk is.
Steffi schreef:.
En, als die eigenaar er een keer oprijd? Weet wel zeker dat niet weet waar jij mee bezig bent. Als die een keer een tik op zn hals geeft? Fjord steigerd wie weet hoe fout het afloopt.
Ik zal er als ik jou was snel mee ophouden...
Ga hem idd. de spaanse pas leren, of leren buigen.
Citaat:ik maak zelf wel uit wat ik !mijn! pony leer!
[***] schreef:[
enne ik denk niet dan een vrouw van 65 jaar die bang is voor paarden op "haar"fjord gaat zitten. Ik heb heus niet dom hoor dat ik niet tegen iemand ga zeggen dat ik haar heb leren steigeren.. en ik heb toch al gezegd dat er niemand met een zweep op rijd!!!!!!!!
[/quote]